پائز و یک دردسر شیرین در تیم ملی والیبال


پائز و یک دردسر شیرین در تیم ملی والیبال

امیرحسین اسفندیار در دیدار سوم مقابل برزیل نسبت به بازی قبلی مدت زمان بیشتری در ترکیب حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین اسفندیار ملی پوش تیم والیبال ایران که حالا زیر نظر پائز سرمربی جدید و برزیلی تیم ملی شرایط متفاوتی را نسبت به گذشته تجربه می‌کند، پس از اینکه در دو بازی دوستانه گذشته برابر برزیل نیمکت‌نشین بود، در تقابل امروز با نظر کادر فنی تیم ملی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و مدت زمان بیشتری بازی کرد.

او البته در تایم پایانی بازی دچار مصدومیت شد و همین موضوع باعث شد تا در ادامه بازی را از روی نیمکت تماشا کند ولی با این حال اسفندیار در ترکیب قرار گرفته تا او هم پیش از شروع مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، خودش را آماده کرده باشد.

2023406

مبین نصیری، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی و میثم صالحی چهار رقیب اسفندیار هستند که باید دید کادر فنی تیم ملی والیبال برای استفاده از هر ۵ نفر چه استراتژی و چه برنامه‌ای دارد و با توجه به اینکه اسفندیار در بازی سوم با توجه به مدت زمان حضورش نشان داد، پائز نسبت به گذشته اعتماد بیشتری به او دارد، احتمال وجود دارد تا در شرایطی که آسیب دیدگی خاصی نداشته باشد در بازی‌های لیگ ملت‌ها نیز او را در ترکیب تیم ملی والیبال ملاقات کنیم.

به هر ترتیب اردوی تیم ملی والیبال در کمپ تیم ملی برزیل به پایان رسید و حالا ملی‌پوشان خودشان را به هتل ریو دوژانیرو می‌رسانند تا برای بازی‌های تعیین کننده و خاص لیگ ملت‌ها آماده شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازتاب جالب یک‌ گزارش فارسی ‌در ژاپن!