دی‌بروینه: ریجکتی چلسی بودم و حالا قهرمان سیتی‌ام!


دی‌بروینه: ریجکتی چلسی بودم و حالا قهرمان سیتی‌ام!

کوین دی‌بروینه می‌گوید به اینکه در تاریخ منچستر سیتی به بازیکن بزرگی تبدیل شده است افتخار می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی یکشنبه در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان وستهم خواهد بود. شاگردان پپ گواردیولا شانس بالایی برای قهرمانی دارند و در صورت پیروزی، برای چهارمین بار متوالی قهرمان انگلیس خواهند شد.

از نقش‌های اصلی قهرمانی‌های منچستر سیتی در سال‌های اخیر کوین دی‌بروینه است. نمایش‌های فوق‌العاده او در خط هافبک سیتیزن‌ها او را تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر کرده است و حالا او شانس این را دارد که با یک جام دیگر نام خود را در تاریخ ماندگارتر کند.

2023540

او در مصاحبه‌ای پیش از بازی حساس برابر وستهم گفت: «من به‌عنوان یک بازیکن ریجکتی از چلسی به اینجا آمدم. مردم می‌گفتند برای تماشای من پولی نمی‌دهند. با این حال دوباره اینجا هستیم. چند بار قهرمان شدیم و حالا یک بار دیگر می‌خواهیم این کار را انجام دهیم.

ما می‌دانیم که چهار عنوان پیاپی یک آمار تاریخی در لیگ برتر است اما برای رسیدن به آن یک بازی بسیار مهم داریم که باید آن را ببریم.

این یک بازی بسیار سخت در مقابل یک تیم باکیفیت است. این آخرین بازی دیوید مویس برای آنهاست و می‌دانیم که تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند. همچنین می‌خواهیم فصل را در اوج به پایان برسانیم، بنابراین می‌دانیم که کار آسانی نخواهد بود.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل قهرمانی پرسپولیس