پدیده والیبال ایران دل پائز را برد


پدیده والیبال ایران دل پائز را برد

خانزاده با عملکرد خوبی که در تیم ملی والیبال مقابل برزیل داشته، نظر مثبت سرمربی برزیلی ایران را جلب کرده است.پدیده والیبال ایران دل پائز را برد

پوریا حسین خانزاده چهره دهه هشتادی والیبال ایران که با عملکرد خوبی که در لیگ برتر والیبال داشت، توانست نظر مثبت کادرفنی تیم ملی را برای حضور در لیست ملی پوشان جلب کند و حالا در اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال و در جریان دیدار دوستانه هایی که با برزیل داشتیم، به او اعتماد شد و به نظر می‌رسد پائز برای او برنامه های خاصی دارد‌.

گمانه‌زنی‌ها بر این بود که جانشین میلاد عبادی پور در پست دریافت کننده باشد اما آنطور که از سه بازی دوستانه تیم ملی والیبال ایران مشخص است، او می‌تواند در پست پشت خط‌زن هم بازی کند و نقش خانزاده در لیگ ملت‌ها معطوف به نظر پائز خواهد بود.

خانزاده اکنون به عنوان پدیده والیبال ایران در مسابقات پیشرو نقش پررنگی خواهد داشت و کادرفنی حساب ویژه‌ای روی او باز خواهند کرد تا در مسیر پر پیچ و خم این مسابقات، عملکرد خاصی را از او شاهد باشیم.

پدیده والیبال ایران دل پائز را برد

او در بازی امروز هم توانست از طریق سرویس‌های دقیق و آبشار های قدرتمندش به تیم ملی والیبال ایران در امتیازگیری کمک به خصوصی کرد و عملکردی که داشت می‌تواند سبب شود تا حتی با نظر پائز و دستیارانش در بسیاری از بازی‌ها از ابتدا داخل ترکیب قرار بگیرد.


منتخب امروز


عکس | مهران غفوریان، محسن تنابنده و کامبیز دیرباز والیبالیست شدند