تراکتور و تکذیب ادعای مسعود شجاعی و دژاگه!


تراکتور و تکذیب ادعای مسعود شجاعی و دژاگه!

باشگاه تراکتور اعلام کرد که هیچ بدهی به مسعود شجاعی و اشکان دژاگه ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته مسعود شجاعی در نشست خبری اعلام کرد که یک فصل کامل قرارداد خود را از تیم تراکتور طلب دارد و این در حالی است که اشکان دژاگه نیز پیش‌تر ادعای مشابهی را مطرح کرده بود.

هوشنگ نصیرزاده در این خصوص توضیح داد: هر کسی که ادعا دارد تراکتور به او بدهکار است. همین امروز می‌تواند مستندات خود را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ارسال کرده و از ما شکایت کند.

وی افزود: براساس اسناد مالی باشگاه، با این افراد که ادعا کرده‌اند، تسویه حساب کامل انجام گرفته است. بدیهی است اگر مطالبه‌ای هم باقی مانده، راهکار آن مراجعه به فدراسیون است، نه رسانه‌ها.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در این مورد عنوان کرد: آقای زنوزی همواره تأکید دارد که نظم مالی فوق‌العاده باشگاه رسانه‌ای نشود؛ اما این بار اعلام می‌کنم که باشگاه تراکتور در سال‌های اخیر از نظر نظم مالی و درصد پرداخت حقوق اعضای تیم همواره رتبه نخست را در بین باشگاه‌های لیگ برتری دارد.

نصیرزاده با اشاره به درآمدهای باشگاه تراکتور گفت: این در حالی است که باشگاه از قبال حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی درآمدی ندارد و عواید حاصل از بلیت‌فروشی کفاف هزینه‌های برگزاری یک دیدار را هم نمی‌دهد. البته منتی هم نیست، تمامی هزینه‌های صورت گرفته از سوی گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک بدون چشم و داشت و صرفاً برای خوشحالی مردم آذربایجان بوده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جریمه سنگین استقلال و پرسپولیس + جزئیات