تجلیل از چهره ماندگار روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات


دومین آئین تجلیل از پیشکسوتان و همکاران اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی با تجلیل از احمد کمالی مقدم، چهره ماندگار روابط‌عمومی در مجموعه فرهنگی محمد علی مفرح برگزار شد.به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات...

تجلیل از چهره ماندگار روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات

دومین آئین تجلیل از پیشکسوتان و همکاران اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی با تجلیل از احمد کمالی مقدم، چهره ماندگار روابط‌عمومی در مجموعه فرهنگی محمد علی مفرح برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد این بانک در نشستی به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، از رؤسا، مدیران، معاونان، کارشناسان و همکاران پیشکسوت و کارکنان شاغل اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به پاس سال‌ها خدمت در مسیر کمک به تعالی سازمانی و نشان دادن چهره برجسته و تأثیرگذار این بانک در همراهی با مردم و پشتیبانی از اقتصاد کشور قدردانی کردند و از احمد کمالی مقدم، رئیس اسبق اداره کل روابط‌عمومی بانک به عنوان چهره ماندگار روابط‌عمومی تجلیل شد.

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم که با حضور مدیران و همکاران اداره کل روابط‌عمومی و خانواده‌های آنها نیز همراه بود، به تبیین نقش و اهمیت روابط‌عمومی در معرفی دقیق موفقیت‌ها و تلاش‌های انجام شده و چهره واقعی و اثرگذار بانک در اقتصاد کشور و همچنین پاسداری از ارزش‌های فرهنگ سازمانی بانک صادرات ایران پرداخت و از زحمات همکاران پیشکسوت و فعلی بانک در این اداره کل تشکر کرد.

او با تشریح موفقیت‌های تیم مدیریتی جدید در افزایش سرمایه بانک، ارتقای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در بخش‌های مختلف فناوری اطلاعات بانک و کسب جایگاه برتر در زمینه منابع، به تشریح چشم‌انداز مسیر بانک پرداخت و خواستار استفاده از تجربیات تمامی پیشکسوتان روابط‌عمومی در معرفی توفیقات به دست آمده و ارتقای جایگاه و برند بانک در جامعه شد.

احمد کمالی مقدم نیز در سخنانی تغییرات سریع در فرآیندهای بانکداری از جمله نقش و جایگاه محصولات روزآمد و نرم‌افزارهای بانکی در اقناع و جذب مخاطبان و مشتریان را مورد توجه قرار داد و خواستار تلاش بیش از پیش همکاران برای معرفی محصولات و دستاوردهای بانک شد.

احمد کمالی مقدم از جمله مدیران تحول‌گرا، محبوب و دارای مقبولیت سازمانی در ارکان ستادی بانک صادرات ایران بود که نقش مهمی در مدت تقریبا ۵ سال سابقه حرفه‌ای خود طی سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵ در سمت‌ معاونت و ریاست اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران بر عهده داشت و منشاء تحولات و اقدامات مهمی در این اداره کل بوده است.

باران ایرمان

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیمه سینا با افزایش 78 درصدی درآمدها به استقبال سال جدید می‌رود