بازداشت جاعل بزرگ و میلیاردر در اردبیل + جزییات


بازداشت جاعل بزرگ و میلیاردر در اردبیل + جزییات

به گزارش رکنا،سردار "جواد تقوی" اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی در رابطه با جعل قرار دادهای فروش زمین و نگهداری اوراق جعلی با نام یک شرکت تعاونی در...

به گزارش رکنا،سردار "جواد تقوی" اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی در رابطه با جعل قرار دادهای فروش زمین و نگهداری اوراق جعلی با نام یک شرکت تعاونی در شهرستان های اردبیل و "بیله سوار"، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های تخصصی صحت گزارش ها برای پلیس محرز؛ که پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از دفتر این جاعل و کلاهبردار 120 قرار داد جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به شناسایی مخفیگاه جاعل و کلاهبردار با اشرافیت اطلاعاتی در شهرستان "بیله سوار" گفت: پس از هماهنگی قضائی و در عملیات هوشمندانه پلیسی جاعل و کلاهبردار حرفه ای دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او 90 قرارداد جعلی دیگر نیز کشف شد.

سردار تقوی ارزش 210 قرارداد جعلی کشف شده که نوعی اقدام پیشدستانه است را 20 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: جاعل و کلاهبردار حرفه ای با دستور مرجع قضائی و با صدور قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.


بازداشت جاعل بزرگ و میلیاردر در اردبیل + جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرا کبد چرب در کودکان زیاد شده است؟