دستور وزیر راه برای خرید سیمان و فولاد از بورس کالا


دستور وزیر راه برای خرید سیمان و فولاد از بورس کالا

وزیر راه و شهرسازی با استناد به مصوبه هیئت وزیران دستور خرید سیمان و فولاد طرح نهضت ملی مسکن از طریق بورس کالا را صادر کرد.

دستور وزیر راه برای خرید سیمان و فولاد از بورس کالا

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهرداد بذرپاش در نشست شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به مصوبه هیئت وزیران برای تضمین تأمین فولاد و سیمان برای ساخت و سازهای مسکن حمایتی با نرخ مناسب، اظهار کرد: بر این اساس بورس کالا مکلف شد این مصالح را با نرخ‌های حمایتی و مناسب‌تر برای تامین مسکن‌ حمایتی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب قرار دهد.

وی تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مکلف به خرید فولاد و سیمان است.

به گزارش تسنیم، مهرماه سال گذشته وزیر راه و شهرسازی با بیان اینک‌ه در کاهش قیمت سیمان و فولاد مصر هستیم و شوخی نداریم،گفته بود:‌ مهار تورم از مسیر تولید مسکن عبور می‌کند و توقع داریم نظام بانکی از این جریان حمایت کند. اگر به دنبال رشد اقتصادی و کمک به خانه دار کردن مردم هستیم باید از برنامه های دولت در بخش مسکن حمایت شود.

بذرپاش با اشاره به اینکه راه اندازی نهضت کاهش قیمت تمام شده مسکن در کشور دستور رییس جمهوری است، اظهار کرد: قیمت فولاد و سیمان باید کاهش یابد؛ هر مسیری که قیمت مصالح را افزایش دهد مذموم است و این مسیر باید اصلاح شود.

وی تاکید کرد: باید فاکتورهای موثر در ساخت و ساز را کاهش دهیم و دستور ریاست جمهوری برای اجرای نهضت ملی مسکن اجرا شود. البته در این برخی حرف‌هایی زده‌اند که شوخی است./ تسنیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرایط فروش دی ماه لاماری ایما در بورس کالا اعلام شد + قیمت