هشدار بارش شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی / احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق


هشدار بارش شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی / احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق

مهر: سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در ۹ استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد. طبق پیش‌بینی کلی سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی...

هشدار بارش شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی / احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق

مهر: سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در ۹ استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

طبق پیش‌بینی کلی سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد روی می‌دهد.

امروز و فردا با گذر موج تراز میانی جو کشور در استان‌های واقع در شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در شمال غرب غرب دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران، شرق سمنان، نیمه شمالی خوزستان و غرب اصفهان و به‌تدریج در غرب سواحل دریای خزر ابرناکی گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

روز چهارشنبه به‌تدریج از میزان بارندگی در غرب و جنوب غرب کاسته شده و در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و نیمه شمالی سمنان این وضعیت ادامه خواهد داشت. در شرق و شمال شرق کشور نیز ابرناکی و وزش باد گاهی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. پنجشنبه گستره بارندگی در برخی مناطق نوار شمالی کشور است و به‌تدریج این سامانه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

امروز در جنوب غرب و تا روز چهارشنبه شمال شرق و شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین امروز دریای خزر و تا روز دوشنبه خلیج‌فارس مواج است.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...