با قهرمانی صعود فجر را جشن می‌گیریم؛/ غلام‌زاده: مقایسه من با بیرانوند نظر لطف مردم است


با قهرمانی صعود فجر را جشن می‌گیریم؛/ غلام‌زاده: مقایسه من با بیرانوند نظر لطف مردم است

گلر فجر می‌گوید ده نفر به او برای ثبت کلین‌شیت کمک کردند.

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی با پیروزی در دیدار قبلی یک پله دیگر به صعود نزدیک‌تر شد. علی غلام‌زاده در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما از قبل می‌دانستیم که چه بازی سختی داریم تیم مس شهر بابک را در طول هفته خوب آنالیز کرده بودیم. گل اول را دریافت کردیم ولی خیلی زود توانستیم به بازی برگردیم و نتیجه دلخواهمان را کسب کردیم.

او در مورد شانسشان برای صعود به لیگ برتر عنوان کرد: از همان اول فصل تمام مجموعه عزم‌مان را جزم کردیم که امسال قهرمان شویم و صعود کنیم. ما سه بازی سخت داریم که هر کدام حکم فینال دارد. شک نکنید ما با تمام وجود و با تمرکز صد وارد بازی‌ها می‌شویم و انشاالله با قهرمانی صعودمان را جشن می‌گیریم.

گلر فجر که در این فصل با بیرانوند و‌ پورحمیدی مقایسه می‌شود نظرش را اینگونه بیان کرد: اینکه من را مقایسه می‌کنند نظر لطف مردم است. درباره کلین‌شیت‌هایم بگویم که یک دستاورد تیمی است و اگر من تا اینجای فصل ۱۹ تا کلین‌شیت دارم به‌خاطر یک‌دست بودن تیممان است. ما یک تیم یک‌دست و کاملا همدل هستیم، ما بچه‌ها مثل کوه داخل زمین پشت هم هستیم اگر تلاش بچه‌ها داخل زمین نبود ۱۹ کلین‌شیت سخت به دست می‌آمد ولی خدا را شکر این اتفاق افتاده و من خیلی بابت این موضوع خوشحالم.

غلام‌زاده در پایان افزود: جا دارد یک تشکر ویژه از سردار بوعلی و آقای مفتاحی مدیر عامل باشگاه و هیئت مدیره که تا اینجای فصل تمام امکانات و شرایط را برایمان مهیا کردند که ما بدون هیچ دغدغه فکری بتوانیم هر بازی وارد مسابقه شدیم تشکر کنم. از هواداران عزیزمان تشکر می‌کنم که هر بازی دارند برایمان سنگ تمام می‌گذارند. قطعا حمایت آن‌ها در روند نتیجه‌گیری ما خیلی تاثیر دارد. انشاالله با قهرمانی بتوانیم جواب محبت هواداران عزیزمان را بدهیم و بتوانیم جشن قهرمانی و صعود را با هم بگیریم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رامین رضاییان: روز خوب و شب تلخ! (عکس)