طعنه پیولی به میلان: حالا نایب قهرمانی بد شد!


طعنه پیولی به میلان: حالا نایب قهرمانی بد شد!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید او انتظارات از این تیم را بالا برده است.

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا روبه‌روی تورینو به میدان رفت و با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم شکست خورد تا انتقادها از پیولی که انتظار می‌رود در آخر فصل این تیم را ترک کند همچنان ادامه داشته باشد.

قرارداد این مربی ایتالیایی با میلان در تابستان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد اما چند ماهی است که بحث اخراج او از این تیم پس از اتمام مسابقات این فصل مطرح شده است، موضوعی که به نظر می‌رسد چندان به مذاق او خوش نیامده است و آن را به صورت علنی هم مطرح کرد.

2018195

او پس از پایان بازی شب گذشته به DAZN گفت: «فصل خوبی بود و ما بهترین تیم در میان تیم‌های عادی پس از اینتر بود که کاری خارق‌العاده را انجام داد. هدف ما موفقیت در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بود اما این مسابقات به همین شکل هستند و اگر از فرصتی که دارید در لحظه استفاده نکنید، حذف می‌شوید.

ما در طول این چند سال انتظار همه را بالا بردیم و حالا مردم طوری رفتار می‌کنند که انگار قرار گرفتن در جایگاه دوم و نایب قهرمانی اتفاق بسیار بد و ناگواری است. شما به خوبی می‌دانید که به هیچ وجه این‌طور نیست. تنها یک تیم می‌تواند عنوان قهرمانی را از آن خودش کند.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هشدار فلیک به ستاره‌های بارسلونا: جاسوسی نکنید!