صدای آخرین اوکراینی ها هم درآمد


صدای  آخرین اوکراینی ها  هم درآمد

یک افسر سابق اطلاعاتی آمریکایی گفت: "آخرین اوکراینی ها" نمی خواهند بمیرند.

به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسر اطلاعاتی بازنشسته تفنگداران دریایی آمریکا و تحلیلگر نظامی، به اسپوتنیک گفت که آخرین اوکراینی ها خودشان حاضر نیستند "تا آخرین اوکراینی بجنگند"، با وجود تلاش زلنسکی و غرب برای اعزام نیروهای بیشتر به جبهه اوکراین، این «آخرین اوکراینی» ها تسلیم می شوند و عقب نشینی می کنند.
وی در ادامه افزود: «اما آنچه اکنون جالب است این است که می بینیم حتی در میان متعصب ترین نیروهای امنیتی اوکراین، هنگ کراکن، تیپ 3 ضربتی، جنگجویان آزوف (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه)، نمی خواهند "تا آخرین اوکراینی" بجنگند. آنها تسلیم می‌شوند، عقب‌نشینی می‌کنند، متوجه می‌شوند که در این جنگ نمی‌توان پیروز شد، و نمی‌خواهند بمیرند. بنابراین، اگرچه زلنسکی و غرب به نظر می‌رسند که آماده جنگ تا آخرین اوکراینی هستند، آخرین اوکراینی‌ها نمی‌خواهند بمیرند."
وی گفت: «به زودی تعداد بیشتری از پرسنل نظامی اوکراینی سلاح های خود را به زمین خواهند گذاشت و تسلیم خواهند شد، زیرا متوجه می شوند که اوکراین هیچ شانسی برای پیروزی ندارد.
"جنگ تا آخرین اوکراینی" همیشه شعار غرب، هدف و وظیفه آن بوده است. "متحدان" غربی کی یف اوکراینی ها را به میدان نبرد می فرستند تا جان خود را از دست بدهند و ادعا می کنند که این به "آسیب رساندن" به روسیه کمک می کند، در حالی که خود ناتو متحمل ضرر نمی شود. "جنگ تا آخرین اوکراینی" نه تنها از زبان زلنسکی، بلکه از زبان سیاستمداران اروپایی، سناتورهای آمریکایی و حتی دبیرکل ناتو شنیده می شود.
با ادامه این درگیری، علیرغم اعتراف به اینکه نیروهای مسلح اوکراین نیروی کافی برای پیروزی ندارند، تنها کاری که اوکراینی ها انجام می دهند این است که ده ها هزار، اگر نگوییم صدها هزار اوکراینی دیگر را به مرگ یا مجروح شدن در این میدان نبرد محکوم می کنند. اما در حال حاضر اوکراینی ها کاری نمی توانند انجام دهند تا نتیجه را تغییر دهد. آن‌ها می‌توانند هر تعداد نفر را که می‌خواهند بسیج کنند، اما نه می‌توانند آنها را آموزش دهند، نه تجهیزشان کنند و نه به آنها انگیزه بدهند».

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت دینار عراق امروز یکشنبه 13 خرداد 1403 + جدول