تقدیر رئیس جمهور از مدیرعامل پتروشیمی شازند


تقدیر رئیس جمهور از مدیرعامل پتروشیمی شازند

در دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت، رئیس جمهور از مدیرعامل پتروشیمی شازند، تقدیر کرد

رئیس جمهور در این مراسم با تأکید بر اینکه حتما زندگی و تشکیل خانواده نیازمند مسکن است، گفت: حتما بچه‌دار شدن نیازمند امکانات است و این درست است اما اینکه لازمه این کار است، نه، بلکه با روحیه قناعت می‌توان این کار را انجام داد. چنانکه اجداد ما نیز در یک خانه و یک اتاق یک زندگی می‌کردند. اکنون الگو و سبک زندگی تفاوت کرده و نیازها متفاوت شده و وسایل زندگی بیشتر شده است؛ این صحیح است اما با قناعت کردن نمی‌توان زندگی کرد؟ اکنون ماشین جزو وسایل زندگی شده است. نمی‌خواهم بگویم سبک زندگی قدیم را دنیال کنیم اما اجمالا فرهنگ قناعت خوب است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ «فنعمت بحدث» برای اینکه نعمت‌ها جلو چشممان بیاید. گاهی که سلامتی و امنیت دچار اختلال شود، متوجه نعمت می‌شویم لذا باید شاکر نعمت‌های پروردگار متعال باشیم.

دکتر رئیسی بیان کرد: موضوع جمعیت هم فرهنگی است که نیازمند آموزش و باز کردن گره‌های زندگی در مدرسه و دانشگاه و رسانه‌ها است. از طرف دیگر دولت امکانات و مشوق‌هایی که برای افرادی که می‌خواهند فرزند بیاورند و امکان مسکن و پرداخت تسهیلات را برای آنها فراهم کند و وام ازدواج را برای افراد در آستانه ازدواج مد نظر قرار دهد.

این رویداد از سوی ستاد ملی جمعیت ریاست جمهوری و بر اساس مصوبه ستاد ملی جمعیت با موضوع اجرای ماده 19 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سال 1400، به منظور تقدیر از برترین و تأثیرگذارترین خدمت در راستای حمایت از «رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه» در هفت بخش: خانواده، رسانه، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی،سازمان‌های مردم نهاد، مدیران و نخبگان برگزار شد که لوح تقدیر رتبه اول بخش شرکت های خصوصی از سوی رئیس جمهور به دکتر علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند اهدا گردید.

تقدیر رئیس جمهور از مدیرعامل پتروشیمی شازند

متن لوح اهدایی از سوی رئیس جمهور به دکتر خلیلی نیا بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علیرضا خلیلی نیا

مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شازند

جوانی جمعیت از مولفه های قدرت و توانمندی کشورها و موجب پویایی تمدن های بشری است . بی تردید حرکت در مسیر تعالی و پویایی ایران اسلامی نیازمند حضور پرنشاط جوانان این مرز و بوم و مرهون زحمات دلسوزانه فعالان حوزه جمعیت در پیشبرد و راهبری سیاست های کلی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، حمایت از ساحت ارزشمند خانواده و ترویج فرهنگ مقدس ازدواج و فرزند آوری می باشد.

بدین وسیله ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام والای شما در تحقق اهداف مرتبط با اعتلای جوانی جمعیت ، مراتب خرسندی خود را از کسب رتبه اول بخش شرکت های خصوصی ((دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت)) توسط جناب عالی ابراز می نمایم.

امید است تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج)و پیروی از منویات مقام معظم رهبری با انگیزه ای مضاعف در استمرار خدمات ارزشمند و ماندگار برای ساخت ایران جوان ، مترقی و مقتدر توفیق روزافزون داشته باشید.

سیدابراهیم رئیسی

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی شازند در راستای حمایت از قانون جوانی و با مساعدت دکتر خلیلی نیا برنامه های تشویقی مرتبطی را تدوین نموده است که افزایش مرخصی زایمان از ۹ ماه به ۱۲ ماه و پرداخت تمام حقوق و مزایای رفاهی به بانوان باردار شاغل در شرکت بخشی از این برنامه هاست.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)