روزنامه دولت: نگویید کاهش نرخ دلار به خاطر مذاکرات ایران و آمریکاست


روزنامه دولت: نگویید کاهش نرخ دلار به خاطر مذاکرات ایران و آمریکاست

«برخی از رسانه‌ها و چهره‌های رسانه‌ای سعی کردند با دادن آدرس غلط، روند کاهشی دلار را معلول ادعای روز گذشته یک رسانه امریکایی درخصوص مذاکرات غیرمستقیم ایران و امریکا معرفی کنند؛ تلاشی که همواره از سوی جریان برجامی با هدف مشروط کردن اقتصاد به مذاکره با امریکا و ایجاد انتظارات تورمی دنبال می‌شود.»

روزنامه دولتی ایران خواهان جلوگیری از دادن آدرس غلط درباره روند کاهشی دلار شد.

این روزنامه نوشت: واکنش بی‌سابقه ایران به جنایت رژیم صهیونیستی و تعریف دوباره قدرت بازدارندگی در مقابل قدرت‌های غربی از یک سو و دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم برای گشایش ارزی و فروش نفت از سویی دیگر، منجر به این شده که قیمت ارز در هفته‌های اخیر با روند کاهشی روبرو شود.

با این حال برخی از رسانه‌ها و چهره‌های رسانه‌ای سعی کردند با دادن آدرس غلط، روند کاهشی دلار را معلول ادعای روز گذشته یک رسانه امریکایی درخصوص مذاکرات غیرمستقیم ایران و امریکا معرفی کنند؛ تلاشی که همواره از سوی جریان برجامی با هدف مشروط کردن اقتصاد به مذاکره با امریکا و ایجاد انتظارات تورمی دنبال می‌شود.

نشریه آکسیوس اخیراً به نقل از منابع ادعایی خود، از مذاکره غیرمستقیم مقامات امریکایی و ایرانی در کشور عمان درباره چگونگی جلوگیری از تشدید تنش‌های منطقه‌ای خبر داده است. این ادعا درحالی به صورت نوبه‌ای مطرح می‌شود که به تصریح وزارت امور خارجه کشورمان، مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و امریکا اساساً در جریان بوده و موضوع جدیدی نیست.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

واکنش سعید حجاریان به ثبت‌نام فله‌ای نامزدهای ریاست جمهوری