دشمنی با سرمربی: تحریک لاپورتا برای اخراج ژاوی


دشمنی با سرمربی: تحریک لاپورتا برای اخراج ژاوی

به نظر می‌رسد که یکی از نزدیکان خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، از دلایل اصلی تصمیم او برای اخراج ژاوی است.

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات مطرح شده از سوی ژاوی در نشست خبری پیش از بازی برابر آلمریا به شدت باعث عصبانیت لاپورتا و دیگر مدیران بارسلونا شد و کار حتی به جایی کشید که او و دکو حاضر نشدند برای تماشای این دیدار از نزدیک در ورزشگاه حاضر شوند.

پس از این بازی بود که شایعاتی درباره احتمال قطع همکاری بارسا با ژاوی در پایان فصل و تصمیم لاپورتا برای اخراج این مربی به گوش رسید و این موضوع جنجال بسیاری را هم به همراه داشت، چرا که آنها به تازگی با برگزاری نشست خبری از ادامه همکاری با او در فصل آینده خبر داده بودند.

2022828

سرمربی جوان بارسا در نشست خبری پیش از بازی برابر رایو وایه‌کانو مدعی شد که این اخبار دروغ است و مدیران باشگاه به او اعتماد کامل دارند اما منابع نزدیک به بارسا نظر دیگری دارند و حالا موندو دیپورتیوو از وجود فردی در حلقه اطرافیان لاپورتا خبر داده که عامل اصلی این اتفاق است.

گفته می‌شود که یکی از افراد بسیار نزدیک به لاپورتا و باشگاه بارسلونا به هیچ وجه مایل به ادامه همکاری این تیم با ژاوی نیست و به صورت مداوم رئیس این باشگاه را تحریک می‌کند که هرچه زودتر به همکاری با ژاوی پایان دهد و اخراجش کند و باید دید که در نهایت تصمیم او در این زمینه چه خواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کمال: از خوشحالی هواداران پرسپولیس خوشحالم