انگیزه‌های مدافع پرسپولیسی برای جدال با استقلال


انگیزه‌های مدافع پرسپولیسی برای جدال با استقلال

سعید آقایی بار دیگر به روزهای آمادگی‌اش بازگشته و جایگاه ثابتی در تفکرات تیم ساکت الهامی و نساجی قائمشهر به دست آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع چپ اسبق پرسپولیس که در این فصل ابتدا کار را در تراکتور استارت زد و در ادامه اما راهی نساجی قائمشهر شد، طی هفته‌های اخیر روند خوبی را دنبال کرده تا کاملا مورداعتماد ساکت الهامی قرار گیرد.

سعید آقایی در جدال با استقلال خوزستان نیز علی‌رغم کسالت و سرماخوردگی توانست یکی از بازیکنان موفق تیمش لقب گرفته و مانع از طراحی حملات حریف از سمت چپ دفاعی نساجی قائمشهر شود.

او اکنون خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر استقلال خواهد کرد. دیداری که نساجی امیدوار است با توجه به میزبانی و حمایت هوادارانش، به نتیجه دلخواه دست یافته و در کورس گزینه‌های سقوط شرایط را به سود خود پایان دهد.

آقایی البته انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارد که از جمله آن می‌توان به تقابل با کادرفنی تیم اسبقش اشاره کرد. این مدافع چپ پا بعد از جدایی از پرسپولیس راهی فولاد خوزستان شده بود و اتفاقاتی در این تیم برایش شکل گرفت که باعث شده تا اکنون به دنبال نمایش توانایی‌های خود برابر استقلال تحت هدایت جواد نکونام و البته مهدی هاشمی‌نسب باشد.

باید دید آقایی که دیدار با پرسپولیس را به دلیل محرومیت از دست داده بود، اکنون مقابل استقلال چه نمایشی خواهد داشت و آیا قادر به نتیجه رساندن اهداف خود و نساجی برابر آبی‌پوشان خواهد بود یا خیر.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هنرمندانی پرسپولیسی که دیشب به ورزشگاه رفتند (+تصاویر)