گواردیولا اسم ناجی تیمش را هم نشنیده بود!


گواردیولا اسم ناجی تیمش را هم نشنیده بود!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید پیش از پیوستن به این تیم حتی نام استفان اورتگا را هم نشنیده بود.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت ادرسون در این فصل باعث شد که فرصت بیشتری برای بازی به اورتگا برسد و او نتوانست به خوبی از پس وظیفه‌ای که بر عهده‌اش قرار گرفته بود بربیاید و کمک بسیاری به این تیم در ماندن در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس کند.

عملکرد درخشان او در بازی برابر تاتنهام روی صحنه تک به تک با سون هیونگ مین که باعث شد سیتی همچنان در کورس بماند و بتواند به مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر تبدیل شود تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت و حالا گواردیولا اظهارات جالبی را درباره او مطرح کرده است.

2022027

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد او اظهار داشت: «مردم مدام درباره این مهار فوق‌العاده و باورنکردنی صحبت می‌کنند. ادرسون پیش از این بارها این کار را انجام داده بود. می‌دانید چرا ما قهرمان لیگ قهرمانان شدیم؟ چون ادرسون توانست وقتی ۰-۱ بودیم مهارهای بسیار خوبی انجام دهد.

برابر رئال مادرید و کریم بنزما هم همینطور. او کلید پیروزی و قهرمانی ما بود. ما امروز دو دروازه‌بان بسیار خوب داریم. باید اعتراف کنم تا پیش از این که اورتگا را به خدمت بگیریم، هیچ چیزی از او نشنیده بودم و او انتخاب دپارتمان دروازه‌بانی این باشگاه بود.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هشدار فلیک به ستاره‌های بارسلونا: جاسوسی نکنید!