آتش سوزی هولناک راز مالخر گوشی های سرقتی را فاش کرد / مرد تبهکار سوخت و دستگیر شد


آتش سوزی هولناک راز مالخر گوشی های سرقتی را فاش کرد / مرد تبهکار سوخت و دستگیر شد

به گزارش رکنا،سردار " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: چندی قبل وقوع آتش‌سوزی مشکوکی در خانه‌ای در جنوب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد اما در جریان...

به گزارش رکنا،سردار " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: چندی قبل وقوع آتش‌سوزی مشکوکی در خانه‌ای در جنوب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد اما در جریان بررسی ماموران انتظامی از خانه موردنظر تعداد 200 عدد تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی افزود: بدین ترتیب رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره 18 پلیس آگاهی قرار گرفت و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد صاحب خانه تبعه کشور افغانستان است که پس از آتش سوزی پا به فرار گذاشته اما ساعتی بعد با هویت جعلی به دلیل سوختگی سطحی که داشته به بیمارستان شهدای "یافت‌آباد" تهران مراجعه کرده بود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان مرد جوان را خیلی زود بازداشت کردند و متوجه شدند که وی گوشی‌های موردنظر را از موبایل قاپ‌ها خریداری کرده و قصد داشته تا آنها را با 2 نفر از همدستان خود به کشور افغانستان قاچاق کند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و شیوه‌های نوین کشف جرم هویت 2 نفر دیگر از همدستان وی را شناسایی و متهمان در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

سردار گودرزی گفت: متهمان پس از انتقال به اداره 18 پلیس آگاهی هدف تحقیق قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر مالخری گوشی‌های مسروقه و قاچاق آنها به کشور افغانستان اعتراف کردند.

وی افزود: تا کنون مالکان تعداد 180 دستگاه از گوشی های مکشوفه شناسایی و با هماهنگی قضائی گوشی های سرقتی به آنان بازگردانده شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای سیر مراحل قانونی پرونده به زندان اعزام شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد


آتش سوزی هولناک راز مالخر گوشی های سرقتی را فاش کرد / مرد تبهکار سوخت و دستگیر شد



ببینید | آتش سوزی هولناک تریلی حامل مواد قابل اشتعال در سبزوار