اوضاع بحرانی در غزه/ سازمان ملل هشدار داد


اوضاع بحرانی در غزه/ سازمان ملل هشدار داد

اقتصادنیوز: سازمان ملل هشدار داد که وقوع قحطی و گرسنگی در شمال غزه نزدیک است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بار دیگر درباره قحطی و گرسنگی در شمال غزه هشدار داد.

براساس گزارش وبگاه شبکه قطری الجزیره، این مسؤول سازمان ملل همچنین تاکید کرد ساکنان غزه در سایه بسته بودن گذرگاه‌ها و عدم ورود کمک‌های بشردوستانه به شمال نوار غزه، با بحرانی غیرقابل تحمل روبه‌رو هستند.

در دویست و بیست و ششمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نبردها میان رزمندگان مقاومت و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر در چندین منطقه این باریکه و به‌ویژه در اردوگاه آوارگان جبالیا و شرق رفح در جنوب نوار غزه ادامه دارد و همزمان جنگنده‌های این رژیم در حال بمباران مناطقی در رفح هستند.

خبر مرتبط
تلفات تازه اسرائیل در غزه/ ارتش تل‌آویو از کار افتاد؟

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین آمار خود از کشته شدن ۲ نظامی و زخمی شدن چهار نفر دیگر در درگیری با رزمندگان مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر داد.

مقاومت فلسطین طی روزهای اخیر عملیات‌های مهمی علیه رژیم اشغالگر در نوار غزه انجام داده و تعدادی از نیروهای صهیونیست‌ها را از پای درآورده و تجهیزات آن‌ها را منهدم کرده است.

خبر مرتبط
دیدار بن‌سلمان و سالیوان در عربستان/ رایزنی درباره توقف جنگ در غزه و همکاری دوجانبه

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دیدار کرد.

طی ۲۲۶ روز جنگ و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اطلاعیه مهم گمرک درباره فعال‌ سازی موبایل مسافری