فرصت‌طلبی با فرار به 6 قدم؛/ گل سرنوشت‌ساز قربانی در لیگ روسیه


فرصت‌طلبی با فرار به 6 قدم؛/ گل سرنوشت‌ساز قربانی در لیگ روسیه

ملی‌پوش ایرانی اورنبورگ گل ارزشمندی در جریان تساوی تیمش مقابل اورال به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته بیست و نُهم و ماقبل پایانی فصل لیگ برتر روسیه، تیم اورنبورگ در حالی که محمد قربانی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 12:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم یکاترینبورگ به مصاف اورال رده سیزدهمی رفت.

اورنبورگ به دلیل هم‌امتیاز بودن با اورال و تفاضل گل کمتر و قرار گرفتن در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر روسیه نیاز شدید به کسب پیروزی و حتی امتیاز در این بازی خارج از خانه داشت تا از منطقه سقوط خارج شود که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

محمد قربانی که پیش از این در سه مسابقه روسیه کاپ موفق شده بود دو گل به ثمر رساند، در بازی حساس امروز مقابل اورال توانست برای نخستین بار این کار را در لیگ برتر روسیه انجام بدهد و دروازه حریف‌شان را باز کند.

هافبک ملی‌پوش سابق سپاهان که برای پنجمین بازی پیاپی در لیگ برتر روسیه در ترکیب اورنبورگ قرار گرفته بود، در دقیقه 50 بازی امروز مقابل اورال پاس در عرض از سمت راست زمین به مقابل دروازه را با شوت سرضرب تبدیل به گل کرد تا تیمش را با نتیجه دو بر یک در زمین حریف پیش بیندازد.

این رقابت نزدیک در نهایت که اورال هم در لحظات پایانی یک گل مردود به ثمر رساند، در نهایت با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت تا یاران قربانی 30 امتیازی شوند و با صعود دو پله‌ای موقتا در رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه قرار بگیرند و در آستانه یک بازی مانده تا پایان فصل، از منطقه سقوط خارج شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟