صلاح احساساتی شد: تا ابد با کلوپ در ارتباطم!


صلاح احساساتی شد: تا ابد با کلوپ در ارتباطم!

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، می‌گوید تا همیشه ارتباط با یورگن کلوپ را حفظ خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یورگن کلوپ برای آخرین بار روی نیمکت لیورپول خواهد نشست و پس از آن این باشگاه را ترک خواهد کرد تا برای مدتی دور از هیاهوی دنیای فوتبال و مربیگری مشغول استراحت و سپری کردن وقت با خانواده باشد.

صلاح یکی از مهره‌های کلیدی و بازیکنان بسیار نزدیک به این مربی آلمانی در طول دوران حضورش در آنفیلد بود و توانست نقش مهمی را در موفقیت‌های او و کسب عناوین قهرمانی خصوصا در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کند.

این ستاره مصری در آستانه آخرین باتزی تحت هدایت کلوپ درباره رابطه‌اش با او به میرر گفت: «من فکر می‌کنم اولین چیزی که در اولین تماس از او در خاطرم ماند این بود که دوست داشت به این‌جا بیایم. او همه چیز را برای من توضیح داد که در حال ساختن تیمی تازه در این باشگاه است و سادیو مانه و بابی فیرمینو هم در این تیم هستند و دوست دارد من هم در تیمش بازی کنم.

1991642

او گفت که فوتبالت را بهتر می‌کنم و به تو این آزادی عمل را می‌دهم که هر کاری دوست داری انجام دهی. و سپس من این پیشنهاد را پذیرفتم و گفتم که خواهم آمد و به لیورپول آمدم و شما بقیه ماجرا را به خوبی می‌دانید. ما هفت یا هشت سال کنار هم بودیم و لحظات بسیار خوبی داشتیم.

فکر می‌کنم وقتی چلسی برابر منچسترسیتی به پیروزی رسید و قهرمانی ما در لیگ برتر مسجل شد، اتفاقی در کنار کلوپ است که همیشه در خاطر من خواهد ماند چون احساسات بسیار زیاد و عجیبی را در آن زمان در کنار هم تجربه کردیم.

من همیشه سعی دارم به همه به عنوان یک انسان (بدون توجه به جایگاه) نگاه کنم. او مطمئنا باعث شد که از نظر بازی پیشرفت کنم و به عنوان یک سرمربی کمک زیادی به من کرد. ما خیلی به هم کمک کردیم و همه چیز را وقف این باشگاه کردیم تا جام‌هایی را به دست آوریم و همه می‌توانند این را ببینند.

اما موضوع مهمی که برایم وجود دارد این است که اگر به عنوان یک فرد و یک انسان مشکل داشته باشم، می‌توانم با او حرف بزنم و از او سوال کنم. فکر می‌کنم ما این رابطه را تا ابد حفظ خواهیم کرد، در تمام طول زندگی. چون این رابطه با کار نیست و ما آن را فراتر بردیم و قرار است تا ابد در ارتباط بمانیم.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خشم از تساوی: آن روی مسی که ندیده بودیم