تعطیلی شنبه، آسیب‌های جدی فرهنگی و اجتماعی دارد


تعطیلی شنبه، آسیب‌های جدی فرهنگی و اجتماعی دارد

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی روز شنبه نه تنها کوچک‌ترین تأثیری در اقتصاد ندارد، بلکه آسیب‌های جدی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به کشور وارد می‌کند.

حجت الاسلام حسین جلالی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: یکی از نعمت‌هایی که خداوند به ما عنایت کرده، نعمت ولایت، نظام اسلامی و کشور امام زمان است.

وی در ادامه اظهار کرد: متأسفانه درک کاملی از ولایت نایب امام زمان بر کشور ایران اسلامی و معرفت و حاکمیت دین نداریم، لذا بسیاری از حرف‌ها و کارهای ما به گونه‌ای تضعیف نظام اسلامی است که از محرمات است‌.

تعطیلی شنبه، آسیب‌های جدی فرهنگی و اجتماعی دارد

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه در روزهای آخر مجلس اتفاق ناگوار و بدی رخ داد و آن تعطیلی روز شنبه بود که نه تنها کوچک‌ترین تأثیری در اقتصاد ندارد بلکه آسیب‌های جدی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به کشور وارد می‌کند. مصوبه تعطیلی روز شنبه موجب انشقاق در جبهه مقاومت و رنجیده خاطر شدن کشورهای مقاومت خصوصاً یمنی‌ها شده است.

جلالی تاکید کرد: مصوبه تعطیلی شنبه اتفاق ننگینی بود که در روزهای آخر مجلس رخ داد، ضمن عذرخواهی از پیشگاه خداوند متعال و مردم نجیبمان، امیدوارم این مصوبه از سوی شورای نگهبان رد شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس های جدید از خانواده محسن کیایی