دریافت کارت امتحانات نهایی دانش‌آموزان به 2 روش الکترونیک | والدین به این دو سایت مراجعه کنند


دریافت کارت امتحانات نهایی دانش‌آموزان به 2 روش الکترونیک | والدین به این دو سایت مراجعه کنند

دریافت کارت امتحان نهایی بدون محدودیت زمانی از طریق پنجره خدمات وزارت آموزش و پرورش و پنجره ملی خدمات دولت فراهم شد.

دریافت کارت امتحانات نهایی خردادماه دانش‌آموزان بدون محدودیت زمانی از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش (برای ورود به سایت کلیک کنید)، حوزه اجرای امتحانی و مدرسه محل تحصیل امکان‌پذیر است.

در پنجره خدمات وزارت آموزش و پرورش والدین می‌توانند از طریق گزینه «ورود والدین/ عموم/ فرهنگیان» وارد شوند و رمز عبور فرزند خود را تعیین کنند. تنها افراد حاضر در مدرسه در سال تحصیلی جاری (۱۴۰۳-۱۴۰۲) به عنوان دانش‌آموز شناخته می‌شوند.

نحوه طراحی سوالات امتحان نهایی چگونه است؟

پس از ورود به سایت با استفاده از کد ملی دانش‌آموز و رمز عبور، در قسمت همه خدمات و بعد قسمت کارت و سپس آزمون نهایی می‌توان کارت ورود به جلسه را مشاهده کرد.

والدین دانش‌آموزان همچنین می‌توانند برای دریافت کارت امتحانات نهایی خردادماه فرزندانشان لازم به سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (برای ورود به سایت کلیک کنید) وارد شوند و روی گزینه درگاه پیشخوان وزارت آموزش و پرورش کلیک کنند.

آنها با ورود به صفحه جدید، با کلیک روی گزینه نمایش فرزندان باید به پنل خدمات بروند که در سمت چپ بالای صفحه نمایش داده می‌شود و روی آن کلیک کنند. والدین بعد از ورود به صفحه‌ بازشده باید روی گزینه کارت آزمون نهایی کلیک کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اوپک پلاس سهمیه های تولید کنونی را تا پایان سه ماهه سوم 2025 تمدید کرد