پارادوکس ادعای اوکراین و روسیه در مورد حملات دو کشور


پارادوکس ادعای اوکراین و روسیه در مورد حملات دو کشور

اقتصادنیوز: نیروی دریایی اوکراین ادعا کرد در حمله شامگاه شنبه خود به مواضع روسیه در شبه‌جزیره کریمه، یک کشتی مین‌روب روسیه را هدف گرفته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نیروی دریایی اوکراین مدعی شد که یک کشتی مین‌روب روسیه را هدف گرفته و «نابود» کرده است، ادعایی که با اظهارات پیشین مسکو مبنی بر دفع تمامی حملات اخیر اوکراین به شبه‌جزیره کریمه در تضاد است.

وزارت دفاع روسیه ساعاتی پیش اعلام کرد سامانه‌های پدافند هوایی این کشور در شب گذشته حملات موشکی و پهپادی اوکراین به خاک روسیه را دفع کرده‌اند. کرملین تا این لحظه به این ادعای جدید نیروی دریایی اوکراین واکنش نشان نداده است.

خبر مرتبط
درخواست جنجالی زلنسکی از آمریکا درباره روسیه/ اوکراین کاری که نباید را کرد

اقتصادنیوز: روزنامه نیویورک‌تایمز به نقل از مقامات آمریکایی و اوکراینی گزارش داد که کی‌یف در بحبوحه ادامه مشکلاتش در میدان نبرد، به طور فزاینده‌ای از کاخ سفید درخواست داده‌های اطلاعاتی بیشتر درباره محل استقرار نیروهای روسی و مهم‌ترین تأسیسات نظامی آنها کرده است.

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، پدافند هوایی ارتش این کشور ۹ موشک آمریکایی «اتکمز» و پهپاد را بر فراز کریمه، ۵۷ پهپاد را بر فراز منطقه کراسنودار و سه پهپاد را بر فراز منطقه بلگورود رهگیری و منهدم کرد.

خبر مرتبط
سرنگونی پهپاد اوکراینی در آسمان بلگورود روسیه

یک پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در منطقه بلگورود رهگیری و منهدم شد.

به گزارش «کی‌یف ایندیپندنت» نیروی دریایی اوکراین مدعی است که در این حمله، یک کشتی مین‌روب روسیه به نام «کورووتس» را با ۶۸ خدمه هدف قرار داده است. کی‌یف مدعی است که کشتی مذکور در این حمله نابود شده است.

63036281


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟