طالع‌بینی کامل سال 2024 برای متولدین برج‌های فلکی | آینده‌ت رو با این پیش‌بینی با چشم باز رقم بزن


می‌خواهید بدانید سال 2024 برای زندگی شما چه اتفاقاتی در نظر گرفته‌است؟ طالع‌بینی سال 2024 سایت ستاره را از دست ندهید.

با شروع سال جدید (چه شمسی و چه حتی میلادی)، همه مشتاقانه منتظر اتفاقات جدید و هیجان‌انگیزی هستند که سر راهشان قرار می‌گیرند. همه ما می‌خواهیم سال جدید پر از انرژی مثبت، رفاه، سلامتی، موفقیت در زندگی حرفه‌ای و گذراندن لحظات زیبای زیادی در زندگی عاشقانه باشد. امیدواریم تا اینجای کار، سال ۲۰۲۴ برای شما پر از اتفاقات خوب بوده باشد زیرا حقیقتا سال ۲۰۲۴ سالی عجیب است و سرشار است از فعالیت‌های نجومی و رویدادهای جادویی؛ از جمله حرکت پس‌رونده‌های متعدد و مجموعه‌ای از کسوف‌های خورشیدی که ممکن است اوضاع را متزلزل کنند (مخصوصا برای مهر ماهی‌ها).

پس بهتر است همانطور که سال ۲۰۲۴ را زندگی می‌کنید، با یک تجربه جذاب و سرگرم‌کننده از خواندن طالع‌بینی خود لذت ببرید. هر سال، شما قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌شوید، و ستاره‌ها زندگی شما را بازی می‌کنند و به شما کمک می‌کنند فصل دیگری را در سفر خود برای تبدیل رویاها به واقعیت ورق بزنید.

بیشتر بخوانید: طالع‌بینی مصری | دنیای مصر باستان چطور آینده‌ی شما را پیشگویی می‌کند؟

طالع‌بینی سال ۲۰۲۴ میلادی

طالع‌بینی سال ۲۰۲۴

تقویم رویدادهای نجومی سال ۲۰۲۴

در طول هر سال، تاریخ‌های مهمی وجود دارند که اهمیت نجومی بالایی دارند و تمامی متولدین ماه‌های سال باید از این تاریخ‌ها آگاهی داشته‌باشند. این رویدادها عبارتند از: حرکت پس‌رونده، کسوف، حرکت پیش‌رونده، ماه کامل و ماه جدید. به تاریخ‌های زیر توجه داشته باشید و بدانید برای ماه تولدتان، این اتفاقات چه معنایی دارند.

  1. دوشنبه، ۱ ژانویه ۲۰۲۴، ۱۱ دی ۱۴۰۳: عطارد (پیش‌رونده)
  2. شنبه، ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴، ۷ بهمن ۱۴۰۳: اورانوس (پیش‌رونده)
  3. دوشنبه، ۱ آوریل ۲۰۲۴، ۱۳ فروردین ۱۴۰۳: عطارد (پس‌رونده)
  4. پنجشنبه ۲۵ آوریل ۲۰۲۴، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳: عطارد (پیش‌رونده)
  5. پنجشنبه، ۲ مه ۲۰۲۴، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳: پلوتون (پس‌رونده)
  6. شنبه، ۲۹ ژوئن ۲۰۲۴، ۹ تیر ۱۴۰۳: زحل (پس‌رونده)
  7. سه شنبه، ۲ ژوئیه ۲۰۲۴، ۱۲ تیر ۱۴۰۳: نپتون (پس‌رونده)
  8. دوشنبه، ۵ اوت ۲۰۲۴، ۱۵ مرداد ۱۴۰۳: عطارد (پس‌رونده)
  9. چهارشنبه ۲۸ اوت ۲۰۲۴، ۷ شهریور ۱۴۰۳: عطارد (پیش‌رونده)
  10. یکشنبه، ۱ سپتامبر ۲۰۲۴، ۱۱ شهریور ۱۴۰۳: اورانوس (پس‌رونده)
  11. چهارشنبه ۹ اکتبر ۲۰۲۴، ۱۸ مهر ۱۴۰۳: مشتری (پس‌رونده)
  12. جمعه، ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴، ۲۰ مهر ۱۴۰۳: پلوتون (پیش‌رونده)
  13. جمعه ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴، ۲۵ آبان ۱۴۰۳: زحل (پیش‌رونده)
  14. دوشنبه ۲۵ نوامبر ۲۰۲۴، ۵ آذر ۱۴۰۳: عطارد (پس‌رونده)
  15. جمعه، ۶ دسامبر ۲۰۲۴، ۱۶ آذر ۱۴۰۳: مریخ (پس‌رونده)
  16. شنبه، ۷ دسامبر ۲۰۲۴، ۱۷ آذر ۱۴۰۳: نپتون (پیش‌رونده)
  17. یکشنبه ۱۵ دسامبر ۲۰۲۴، ۲۵ آذر ۱۴۰۳: عطارد (پیش‌رونده)

اخبار سال ۲۰۲۴ براساس حرکت سیاره‌ها

  • از آنجا که در سال ۲۰۲۴ برای سیاره‌ی زهره (ونوس، فرمانده عشق، ثروت و زیبایی) حرکت پس‌رونده‌ای دیده نمی‌شود و حرکت پس‌رونده باعث می‌شود موانع عاشقانه ایجاد شوند، مذاکرات مالی به بن‌بست برسند، و تغییرات بزرگ زیبایی فاجعه‌بار! شوند. اما امسال شما آزادید که رنگ موی جدید یا تاتوی جدید را تست کنید و از خراب شدن آن نترسید.
  • مراقب زمان‌های پس‌روندگی عطارد باشید چون در این تاریخ‌ها تاخیر در سفر و سوتفاهمات ارتباطی رخ می‌دهد و بازگشت افرادی که با آن‌ها در ارتباط عاطفی بودید (سعی کنید شما کسی نباشید که به رابطه‌ی تمام شده برمی‌گردد) هم ممکن است.
  • اورانوس در ۷ بهمن حرکت پس‌رونده خود را آغاز کرده و در ۱۱ شهریور حرکتش پس‌رونده می‌شوند. این روند نشان‌دهنده این نشان‌دهنده تکامل مداوم در زندگی خانوادگی و رشد شخصی شما است. اورانوس مدافع فردیت، عدالت اجتماعی و اصالت است. در دوران پس‌روندگی آن، روی زندگی کردن بر اساس ارزش‌ها و انسانیت تمرکز کنید.
  • پلوتون، فرمانروای عقرب، از ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ مهر شما را به ترک عادت‌های بد و پذیرش تغییرات زندگی تشویق می‌کند.
  • زحل سختگیر، حاکم بر برج جدی، از ۹ تیر تا ۲۵ آبان وارد فاز پس‌رونده شده و از شما می‌خواهد فهرستی از اهداف و آرزوهای خود تهیه کنید و تلاش کنید به آن‌ها برسید اما مراقب باشید که زیاد از حد به خود در این تاریخ‌ها سخت نگیرید. همچنین مطمئن شوید خواب کافی خواهید دشت.
  • نپتون از ۱۲ تیر تا ۱۷ آذر حرکت پس‌رونده دارد و خودمراقبتی و آرامش روانی را به ارمغان می‌آورد. خوب بخوابید و مراقب سلامت روان خود باشید.
  • مشتری، فرمانروای قوس، از ۱۸ مهر به عقب بازگشته و دیدگاه‌های فلسفی و رویکردهای جدیدی درمورد چالش‌ها به شما هدیه می‌دهد.
  • در نهایت مریخ، فرمانروای دیگر برج عقرب، حرکت بازگشتی خود را در ۱۶ آذر آغاز می‌کند و باعث کاهش پرخاشگری و میل جنسی می‌شود اما همچنین زمان مناسبی برای خودمراقبتی و پذیرفتن لذت عشق است.
سیارات و برج‌های فلکی

اخبار سال ۲۰۲۴ براساس کسوف (خورشیدگرفتگی) و خسوف (ماه‌گرفتگی)

  1. دوشنبه ۲۵ مارس ۲۰۲۴، ۶ فروردین ۱۴۰۳: ماه‌گرفتگی در برج میزان
  2. دوشنبه ۸ آوریل ۲۰۲۴، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳: خورشیدگرفتگی در برج حمل
  3. سه شنبه ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۴، ۲۷ شهریور ۱۴۰۳: ماه‌گرفتگی در برج حوت
  4. چهارشنبه ۲ اکتبر ۲۰۲۴، ۱۱ مهر ۱۴۰۳: خورشید گرفتگی در برج میزان

بدون توجه به علامت ماه تولدتان، باید به چهار ماه و خورشیدگرفتگی که در سال ۲۰۲۴ رخ می‌دهد توجه داشته باشید چون این رویدادها بسیار مهم‌تر از رویدادهای نجومی خیره‌کننده‌ای هستند که ما در دوران نوجوانی و در کلاس علوم از آن‌ها شگفت‌زده می‌شدیم. و به یاد داشته باشید که بسته به جایی که زندگی می‌کنید، ممکن است نتوانید این کسوف و خسوف‌ها را ببینید.

ماه گرفتگی در مرحله ماه کامل رخ می‌دهد و اغلب نشان‌دهنده پایان یک چرخه است و معمولا با نتیجه‌گیری و خاتمه همراه است. به یاد داشته‌باشید ماه‌گرفتگی می‌تواند تأثیر شدیدی بر وضعیت عاطفی ما داشته‌باشد و اغلب باعث تحریک احساسات اضطراب و حس بدبینی می‌شود و حتی می‌تواند کاتالیزوری برای بروز اختلافات جزئی و حتی دعوا با دوستان و اتمام روابط باشد و همچنین باعث سریع شدن سیر وقایع شود و باید مراقب باشید جا نمانید! اگر فرستادن درخواست برای یک شغل جدید را به تعویق انداخته‌اید، ممکن است این خبر را بشنوید که شخص دیگری برای آن شغل پذیرفته شده‌است. همچنین مراقب باشید که در کارها و خوش‌گذرانی‌ها زیاده روی نکنید. عاقلانه است که برای پایین نگه داشتن سطح استرس، مراقبت بیشتری از خودتان داشته‌باشید.

خورشید گرفتگی همانند شروع ماه جدید نماد شروع‌های تازه است. با وجود تنشی که ممکن است به همراه داشته باشند، اغلب خورشیدگرفتگی‌ها آغازگر فرصت‌های غیرمنتظره هستند و این لحظات آسمانی می‌توانند درهایی را باز کنند که شما حتی متوجه وجود آن‌ها نشده‌بودید. خورشیدگرفتگی‌ها نقاط عطف مهم یا مسیرهای جدیدی در زندگی را به شما نشان می‌دهند. در حالی که کسوف ذاتا خطرناک نیست و تغییرات خوبی ایجاد می‌کند، اما مراقب باشید چون کسوف‌ها تمایل دارند در طول مسیر شما، اتفاقات درام ایجاد کنند.

خسوف و کسوف‌های سال ۲۰۲۴ میلادی

طالع‌بینی سال ۲۰۲۴ برای متولدین هر برج

برج حمل (۲۱ مارس تا ۱۹ آوریل، ۲ فروردین تا ۳۱ فروردین)

برج حمل

اراده قوی و شجاع بودن شما در سال ۲۰۲۴ برای شما بسیار مفید خواهد بود. هر زمان که احساس کردید به اطرافیان خود نیاز دارید، از صحبت کردن و گرفتن مشورت از آن‌ها غافل نشوید. مریخ امسال کمک زیادی به شما خواهد کرد، اما به یاد داشته باشید که قبل از رسیدن به مقصد چند بار زمین می‌خورید اما موفقیت را خواهید یافت. امسال برای شما با خاطرات شیرین و تلخی همراه خواهد بود. اگر دانش‌آموز یا دانش‌جو هستید، در سال جدید فرصت‌های زیادی برای اثبات استعداد خود در زمینه تحصیلی خواهید داشت. البته این مسئله به خود شما بستگی دارد که چگونه از این فرصت‌ها استفاده کنید. قابل توجه است که شهرت شما بین مردم افزایش خواهد یافت و همچنین از وضعیت سلامت خوبی برخوردار خواهید شد و پیشرفت‌هایی در زندگی کاری شما رخ خواهند داد.

در ابتدای سال ۲۰۲۴، مشتری خیرخواه در خانه اول شما ساکن شده و به زندگی عشقی، روابط زناشویی، تلاش‌های کاری و معنوی شما قدرت می‌بخشد و در نتیجه نتایج مطلوبی در این زمینه‌ها برای شما رخ خواهندداد و بهتر است از فرصت‌های پیش آمده به خوبی استفاده کنید. طبق پیش‌بینی سالانه افراد برج حمل که درگیر روابط عاشقانه هستند در آغاز سال با نوساناتی مواجه خواهند شد و نیاز به صداقت برای گذر از این بحران‌ها دارند. کسانی هم که به کسی دل‌بستگی عاطفی ندارند نیز امسال عشق خود را خواهند یافت. فاصله زمانی بین مرداد و مهر ماه روابط عاطفی مطلوبی برای شما رقم زده و به طور بالقوه امکان یک سفر مشترک با شریک عاطفیتان خواهید داشت.

تغییرات قابل توجهی در مسیر شغلی شما نیز ممکن است مشاهده شود. نشانه ها حاکی از دستیابی به نقاط عطف جدید در تلاش‌های تجاری است، اگرچه شرایط مالی ممکن است نوسان داشته‌باشد و ممکن است هزینه‌های غیر ضروری گاه به گاه ایجاد شود اما می‌توانند قابل اجتناب باشند و نیاز به تلاش شما برای مدیریت مؤثر آن‌ها دارند. روند سلامت شما در طی سال متفاوت خواهد بود. در حالی که نفوذ مشتری از چالش‌ها محافظت می‌کند، اما تأثیر سایر اجرام آسمانی می‌تواند منجر به بروز مشکلات سلامتی پراکنده مانند نگرانی‌های مربوط به خون، سردرد و بیماری‌های جزئی شود.

نفوذ زحل باعث ثبات در زندگی حرفه‌ای شما می‌شود و پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت. دانش آموزان و دانشجویان شاهد رشد سریع شناختی و با کمک مشتری، افزایش قدرت یادگیری خود خواهند بود که احتمالا منجر به موفقیت تحصیلیشان می‌شود. سال ۲۰۲۴ میلادی تاثیر مثبتی روی زندگی خانوادگی دارد اما با این حال، توجه به سلامت والدینتان در طول سال ضروری خواهد بود.

در سال ۲۰۲۴، شما گسترش دایره اجتماعی و ارتباطات و تحولی تازه در تلاش‌های کاری خود را تجربه خواهید کرد. همانطور که مریخ، سیاره حاکم شما، وارد حالت پس‌رونده می‌شود، برای تأثیر آن بر زندگی جنسی و شغل خود آماده باشید. زحل کل سال شما را راهنمایی می‌کند تا سفر معنوی خود را عمیق‌تر کنید، به خصوص از طریق فال‌ تاروت و بررسی گذشته. منتظر افزایش رضایت در کار و موقعیت‌های خوب کاری باشید و خود را برای یک خسوف پر هرج و مرج در ماه تولد خود، برج حمل و حرکت پس‌رونده سیاره حاکم، مریخ، آماده باشید که بر زندگی شخصی و حرفه‌ای شما تأثیر می‌گذارد.

برج ثور (۲۰ آوریل تا ۲۰ می، ۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت)

برج ثور

افراد متولد برج ثور دوست دارند با آرامش زندگی کنند و تغییرات مکرر در زندگی را دوست ندارند و به همین دلیل زندگی در یک محیط دائما پویا و در حال تغییر نیز می‌تواند برای طبیعت شما مضر باشد. با ذات مهربان و قلب پاک خود، خیلی سریع قلب اطرافیانتان را به دست می‌آورید و این قدرت بزرگ شماست. در سال ۲۰۲۴ اگر کارهای عام‌المنفعه انجام دهید، مردم با احترام به شما نگاه خواهند کرد و همچنین امسال از نظر مالی برای شما مفید خواهد بود هرچند در آغاز سال افزایش هزینه خواهید داشت اما از اول ماه اردیبهشت این نگرانی‌های مالی کم خواهند شد.

از منظر سلامت، شروع سال ممکن است با بیماری‌هایی برای شما آغاز شود اما با گذشتن سال، وضعیت سلامت شما بهتر خواهد شد. جایگاه اجتماعی شما با گسترش دایره اجتماعی ارتباطات و افزایش اعتماد به نفس شما همراه است و زندگی کاری شما به احتمال زیاد شاهد پیشرفت‌های خوبی است و در حوزه حرفه‌ای خود، برای نتایج خوش‌بینانه و خوش‌بینانه آماده شوید، زیرا تلاش شما نتیجه می‌دهد. با این حال، پیش‌بینی سالانه در مورد نوسانات احتمالی در روابط عاشقانه در اوایل سال هشدار می‌دهد که ممکن است باعث بروز چالش‌هایی در درک شدن و درک کردن عزیزانتان شود. تأثیرات دوره‌ای سیاره ناهید به حفظ روابط شما کمک کرده و بر اهمیت درک این ارتباطات تأکید دارد.

در روابط زناشویی، شریک زندگی شما ممکن است با چالش‌های فیزیکی شدیدی روبرو شود. از سوی دیگر، نشانه‌های انگیزه‌بخش پیشرفت در سال جاری به ویژه در ماه های اسفند، فروردین و آذر مشهود است. اگرچه دانش‌آموزان و دانش‌جویان ممکن است با موانع آموزشی مواجه شوند اما به این مشکلات غلبه خواهند کرد.

سال ۲۰۲۴ میلادی اتفاقات غیرمنتظره‌ای را برای شما به همراه دارد و سیاره‌ی اورانوس تا ژوئیه ۲۰۲۵ (تیر ۱۴۰۴) در برج ثور باقی می‌ماند و باید منتظر اتفاقات غیرمنتظره باشید، به خصوص که اورانوس دستخوش دو حرکت پس‌رونده است و این مراحل باعث تغییرات درونی شده و شما را وادار می‌کنند تا در مورد آنچه در روابط، روال‌های مراقبت از خود یا مسیرهای شغلی می‌خواهید، تجدید نظر کنید. با این حال، زهره، سیاره حاکم شما و نماد عشق، زیبایی و ثروت، امسال حرکت پس‌رونده‌ای ندارد و این خبر بسیار خوبی است، زیرا حرکت پس‌رونده زهره اغلب منجر به تنش روابط و کندی در پیشرفت مالی می‌شود و حتی توصیه می‌شود از انجام تغییرات قابل توجه در ظاهر خود خودداری کنید. خوشبختانه، در سال ۲۰۲۴ با این مسائل روبرو نخواهید شد.

برج جوزا (۲۱ می تا ۲۰ ژوئن، ۱ خرداد تا ۳۱ خرداد)

برج جوزا

افراد متولد خرداد دوست و تحسین‌کنندگان بسیاری دارند. ذات سخاوتمند و مهربانی شما در سال ۲۰۲۴ بسیار برای شما مفید خواهد بود. امسال بارها و بارها با تغییر برنامه‌های خود دچار مشکل خواهید شد و اگر شاغل هستید به دنبال کار جدید خواهید بود. اگر مدتی است که به راه انداختن کسب و کار خود فکر می‌کنید، بهتر است در نیمه اول سال ۲۰۲۴ به آن فکر نکنید. حضور مشتری در خانه یازدهم موفقیت‌های متعددی را به همراه خواهد داشت و به طور قابل توجهی وضعیت مالی شما را تقویت می‌کند. تلاش‌های محبت‌آمیز شما و شریک عاطفیتان شکوفا خواهد شد و انتظار می‌رود مشکلات موجود در روابط زناشویی شما کاهش یابند. امسال حتی ممکن است در زمینه عشق و ازدواج به موفقیت برسید.

توصیه می شود در مورد میانبرها در حوزه حرفه ای خود احتیاط کنید و از اسفند تا مهر می‌تواند فرصت‌های خوبی برای تغییر شغل داشته‌باشید. دانش‌آموزان و دانش‌جویان ممکن است با چالش‌هایی مواجه شود، به ویژه آنهایی که در مراحل اولیه هستند. حضور کتو در خانه چهارم می‌تواند مسائل خانوادگی را تشدید کند و به طور بالقوه بر فعالیت های تحصیلی شما تأثیر بگذارد. با این حال، نفوذ مشتری با تاکید بر اهمیت تمرکز به پیشرفت در مطالعات درسی شما کمک می‌کند

برای جلوگیری از شرایط نامطلوب به هوشیاری مداوم نیاز است. فاز اولیه سال شرایط متوسطی برای فعالیت‌های تجاری دارد و ارتباطات خارجی ممکن است سود مطلوبی را به همراه داشته باشمد. از منظر سلامت، آغاز سال می تواند تا حدودی شکننده باشد و مراقبت در برابر مسائلی مانند ناراحتی معده و عفونت قفسه سینه مهم خواهد بود. نگرانی‌های مربوط به چشم نیز ممکن است برای شما پیش بیایند.

سال ۲۰۲۴ تغییر قابل توجهی برای شما دارد و به خصوص پاییز متحول‌کننده‌ترین زمان این تغییرات است. مهر، آبان و آذر ماه‌های تحقق اهدافی است که در اوایل سال برای رسیدن به آن‌ها تلاش کرده‌اید. با پایان یافتن سال میلادی در اواخر آذر و اوایل دی، زمانی را برای استراحت و قدردانی از دستاوردهای خود اختصاص دهید و از استراحت غافل نشوید. عطارد، سیاره فرمانروای شما و پیام آور خدایان، در این سال چرخه‌های معمول خود را پشت سر می‌گذارد و حرکت پس‌رونده‌ی عطارد در روز سال نوی میلادی به پایان می‌رسد. در طول سال برای بازگشت افرادی که در گذشته با آن‌ها در ارتباط بوده‌اید، آماده باشید.

برج سرطان (۲۱ ژوئن تا ۲۲ ژوئیه، ۱ تیر تا ۱ مرداد)

برج سرطان

افراد متولد برج سرطان ویژگی‌های پذیرش اتفاقات، متمرکز و صبور بودن را دارند اما مدت زیادی طول نمی‌کشد که خلق و خوی آن‌ها تغییر کند. این تغییر خلق و خو بارها و بارها در سال ۲۰۲۴ برای شما رخ خواهد داد که در مواقعی به شما شادی می‌بخشد و در برخی مواقع نیز باعث دردسر و حل بد شما می‌شود. اطرافیان شما تحت تاثیر تخیل بی حد و حصر شما قرار می‌گیرند. افراد متاهل تیر ماهی وابستگی شدیدی به خانواده خود به خصوص به همسر و پسران خود دارند و احساس می‌کنند بدون آن‌ها، زندگیشان ناقص می‌ماند. شما بر اراده خود مسلط هستید و تحمل هیچ گونه محدودیتی را بر خود ندارید.

پیش‌بینی سالانه ۲۰۲۴ نشان می‌دهد که امسال برای شما تعادل بین زندگی شغلی و خانوادگی است و در اواسط اردیبهشت ماه به بعد فرصت‌هایی برای افزایش درآمدتان خواهید داشت. به نظر می‌رسد امسال با حجم قابل توجهی از فرصت‌های مسافرت روبرو خواهید شد. از سوی دیگر، باید مراقب سلامت خود باشید و هزینه‌هایتان را محتاطانه مدیریت کنید. سال ۲۰۲۴ انرژی تازه‌ای به زندگی عاشقانه شما می‌دهد و روابط عمیق‌تر و قوی‌تری خوهید داشت. چشم انداز فکر کردن به ازدواج می تواند برای شما به واقعیت تبدیل شود.

از نظر کاری، ممکن است برخی فشارهای مربوط به کار برای شما تشدید شود اما تلاش‌های شما به ثمر رسیده و درهای ترفیع و ارتقای موقعیت شغلی به روی شما باز می‌شوند. همچنین تحت تاثیر سیاره مشتری، روابط شما با سوپروایزر و یا همکاران ارشد بهتر شده و متعاقبا باعث رسیدن به چند دستاورد مهم حرفه‌ای برای شما می‌شود. ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۴ میلادی نوید خوبی برای دانش‌آموزان خواهد بود، که تحت تأثیر عطارد و زهره و مشتری از نظر تحصیلی پیشرفت کرده و در امتحانات رقابتی پیروز شوند. در سال ۲۰۲۴ روابط خانوادگی شما مستحکم‌تر خواهد بود و از حمایت خواهر و برادرهایتان برخوردار می‌شوید اما اطمینان از رفاه و وضعیت سلامتی پدرتان بسیار مهم است.

امسال، پلوتو، سیاره‌ی نماد مرگ و تولد دوباره، بر جنبه‌های اصلی عشق و روابط تأثیر می‌گذارد و از شما دعوت می‌کند تا قلمروهای جدیدی از احساسات را کشف کنید و تغییرات مهم اما مثبتی را در نزدیکترین روابط شما منعکس می‌کند. سپس پلوتو به برج دلو باز می‌گردد و به شما این امکان را می‌دهد که سال ۲۰۲۴ میلادی را با تمرکز بر عشق عمیق و نفسانی به پایان برسانید. چون سیاره حاکم شما ماه است، ماه‌گرفتگی ممکن است شدیدتر از دیگران شما را تحت تاثیر قرار دهد. این گرفتگی‌ها می‌توانند احساس خستگی را در شما ایجاد کنند، بنابراین مراقبت از خود و به ویژه استراحت را در این زمان‌ها در اولویت قرار دهید. سعی کنید در روز، زمانی را به خصوص در عصرها با خود یا با دوستان عزیزتان بگذرانید و لحظات آرامش‌بخشی را تجربه کنید.

برج اسد (۲۳ ژوئیه تا ۲۲ اوت، ۲ مرداد تا ۱ شهریور)

برج اسد

طالع‌بینی متولدین برج اسد نشان می‌دهد سال ۲۰۲۴ سالی است که نتایج مطلوبی را برای این افراد به همراه خواهد داشت. هرچند در آغاز سال ممکن است چالش‌های عاطفی برایتان پیش بیایند اما به تدریج زندگی زناشویی و یا روابط عاطفی شما تقویت شده و تغییرات مثبتی در شریک زندگیتان خواهید دید و تبدیل به افرادی با اراده‌ی قوی خواهند شد. علاوه بر این، نشانه‌های واضحی از رشد مداوم در سرمایه‌گذاری‌های احتمالی شما وجود دارد و و شما این پتانسیل را دارید که حتی به گسترش کسب و کار خود فکر کنید. امسال برای شما نوید شروع سفرهای طولانی را دارد و امکان سفرهای بین‌المللی نیز کم نیست.

در این سال با کمک مشتری، بهتر می‌توانید تصمیم‌گیری کنید و گرایشتان به امور مذهبی و معنوی افزایش خواهد یافت. مراقب وضعیت سلامتی خود باشید و بهداشت را همیشه رعایت کنید. احتمال بروز ناگهانی بیماری‌های جسمی وجود دارد. از این رو، احتیاط در پرهیز از هر گونه سهل‌انگاری ضروری است. ماه‌های ابتدایی سال می‌تواند آسیب‌های تحصیلی را به دانش‌آموزان یا دانش‌جویان وارد کند اما اگر برای یادگیری واقعا مشتاق باشید، از این چالش‌ها گذر خواهیدکرد.

اگر در سال ۲۰۲۴ به خودنمایی خود ادامه دهید، ضرر بزرگی به خود وارد خواهید کرد. متولدین برج اسد از متولدینی هستند ۲۰۲۴ است که سالشان بسیار زیبا خواهد بود. همکاران شما که مدتی در محل کار شما را آزار می‌دادند، در نیمه اول سال آرام خواهند شد. سال ۲۰۲۴ سال نزدیک‌تر شدن شما به خانواده و پدر و مادرتان است و به خصوص روابط شما با پدرتان بسیار بهبود پیدا خواهند کرد.

طالع‌بینی شما در سال ۲۰۲۴ میلادی، سفری در میان تحولات حرفه‌ای و شخصی است. سال با حرکت پس‌رونده اورانوس شروع می‌شود که برای تغییر جایگاه حرفه‌ای شما بسیار مهم است. گذر پلوتون در سال ۲۰۲۴ بر تغییرات مهمی در روابط و سلامت و اهمیت خودمراقبتی تاکید دارد. از آنجا که خورشید بر شما حاکم است و کسوف‌ها اغلب تغییراتی را به همراه دارند، برای شما سال ۲۰۲۴ زمانی است که تغییرات قابل توجهی در زندگی اجتماعی شما رخ داده و باید تعادلی میان کار و زندگی شخصی خود برقرار کنید و به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در خود باشید.

برج سنبله (۲۳ اوت تا ۲۲ سپتامبر، ۲ شهریور تا ۱ مهر)

برج سنبله

افراد متولد برج سنبله، بدن‌های توپر، قد متوسط و چشم‌های درشتی دارند و افرادی خوش‌کلام، کم حرف و عاشق آرایش حساب می‌شوند. یک ضرب‌المثل بسیار معروف در مورد شما وجود دارد که در مقایسه با همه برج‌های دیگر، شما خجالتی‌ترین و مرددترین افراد هستید. شما به خاطر طبیعت خجالتی خود آسیب زیادی به خودتان وارد می‌کنید و گهگاه به خاطر تنبلی و دودلی‌هایتان از فرصت‌ها استفاده نمی‌کنید و انجام این کار می‌تواند برای شما در سال ۲۰۲۴ بسیار مضر باشد. امسال برای افراد متولد برج سنبله بسیار خوب خواهد بود، فقط از فرصت ها به درستی استفاده کنید.

امسال هرچند چالش‌های مرتبط با سلامتی خواهید داشت، اما با حضور زحل، این چالش‌ها حل شده و وضعیت سلامتی شما خوب خواهد بود فقط بدانید که حتی یک نادیده گرفتن جزئی مسائل بهداشتی می‌تواند به طور بالقوه منجر به مشکلات بهداشتی قابل توجهی شود و خودمراقبتی را نباید فراموش کنید. مراقب باشید که یک سبک زندگی متعادل داشته‌باشید و به برنامه روتین زندگی خود پایبند باشید تا در تمام فعالیت‌هایتان موفق عمل کنید. همچنین باید مراقب هزینه‌های غیر ضروری و موانع مربوط به کار باشید. در زندگی کاری از جذابیت میانبرها و تصمیمات تکانشی و همچنین دوری از شایعات قویا اجتناب کنید.

در سال ۲۰۲۴، اعتماد به نفس شما به اوج خواهد رسید و زیبایی و سلامت شما در سال ۲۰۲۴ بسیار شکوه‌مند خواهد بود. می‌توانید امسال مدل مویی جدید و یا سبک آرایشی جدید را امتحان کنید. با توجه به حرکت پس‌رونده عطارد، سیاره حاکم بر شما، برای چالش‌های معمولی عطارد مانند تاخیر در سفر و اختلالات ارتباطی در اواخر سال آماده باشید. البته این حرکت پس‌رونده اگرچه ممکن است اختلالاتی ایجاد کند، اما فرصت‌هایی برای درون‌نگری و پیشرفت شخصی شما نیز به ارمغان می‌آورد.

درباره زندگی عاطفی باید بسیار مراقب باشید که احساسات خود را به طور ماهرانه‌ای مدیریت کنید و هنگام صحبت با معشوق به احساسات وی توجه کنید و از زدن حرف‌های سنگین و کنایه‌آمیز بپرهیزید چرا که ممکن است رابطه شما را تحت فشار قرار دهد. در ماه‌های ابتدایی سال به طور بالقوه تنش‌های خانوادگی خواهیدداشت که ممکن است متعاقبا در زندگی عاشقانه شما تاثیرگذار باشد. تمرکز بر سلامت همسر و ایجاد رابطه مثبت با او توصیه می‌شود.

شروع سال ۲۰۲۴ میلادی برای دانش‌آموزان و دانش‌جویان متعهد و تلاش‌گر امیدوارکننده است و امسال ممکن است پیروزی در امتحانات رقابتی عملی باشد. زندگی خانوادگی ممکن است در ماه‌های اولیه آسیب‌پذیری‌هایی را نشان دهد، به طوری که رفاه مادر شما به طور بالقوه به یک نقطه نگرانی تبدیل می‌شود و احتمالا محبت بیشتری نسبت به خواهر و برادر خود ابراز خواهید کرد.

صور ستارگان بر اساس هر برج فلکی

برج میزان (۲۳ سپتامبر تا ۲۲ اکتبر، ۲ مهر تا ۱ آبان)

برج میزان

متولدین برج میزان سخت کوشی، مهارت و صداقت خوبی دارند و باید بدانید هرچه تلاش‌های شما فداکارتر و صادقانه‌تر باشد، روابط و مسائل مالی شما قوی‌تر می‌شود. تا اواسط اردیبهشت ماه رفاه مالی شما افزایش می‌یابد، روابط تجاری و شخصی شما تقویت شده و درآمد شما به تدریج افزایش می‌یابد. با این حال، از این تاریخ به بعد، مشتری به خانه هشتم منتقل می‌شود که به طور بالقوه منجر به افزایش هزینه‌ها می‌شود و ممکن است فشار روانی روی شما افزایش پیدا کند و حفظ کنترل روی هزینه‌ها می‌تواند برای شما چالش‌زا باشد. اما در نیمه اول سال به تمرکز بیشتری نیاز خواهید داشت و باید در حرفه خود جدی‌تر باشید. در این مدت می توانید زمین، وسایل منزل، وسایل نقلیه و غیره را خریداری کنید و در اواخر سال درآمد مالی بسیار خوبی خواهید داشت.

به لطف خیرخواهی مشتری و حضور زحل، می‌توانید فرصت‌های شغلی جدیدی را به دست آورید و با تأیید مقامات بالاتر، در حرفه فعلی خود پیشرفت تدریجی داشته باشید. برای دانش آموزان و دانش‌جویان، امسال سهم خود را از چالش‌ها خواهید داشت. زحل سخت‌کوشی را تشویق می‌کند و هرچه روی درس خواندن خود تعهد داشته‌باشید، شانس موفقیت شما، حتی در امتحانات رقابتی، بیشتر می‌شود. به خاطر بسپارید غفلت از مسئولیت‌پذیری می‌تواند منجر به شکست شود.

سال ۲۰۲۴ برای شما آرام اما لذت بخش خواهد بود و از شادی‌های کوچک زیادی لذت خواهید برد. مدت زیادی است که مدام از خدا گله دارید اما بهتر است امسال شکرگزار باشید و با او آشتی کنید. سال ۲۰۲۴ برای افراد متولد برج میزان خوب خواهد بود. در طول سال ممکن است مشکلاتی مرتبط با سلامتی داشته‌باشید هرچند که احتمالا ماهیتی گذرا دارند. آغاز سال نویدبخش زندگی خانوادگی خوبی است و روابط زناشویی نیز تقویت خواهند شد. با اقامت مشتری در خانه هفتم، شما در طول سال راهنمایی خواهید شد و بر اهمیت درک مسئولیت‌های خود و قدردانی شریک زندگی خود آگاه می‌شوید.

پیش‌بینی سالانه ۲۰۲۴ نشان می‌دهد ماه‌های ابتدایی سال برای افراد متولد برج میزان به نفع عشق است. حضور زهره و عطارد باعث می‌شود تا سخنان شیوا و صادقانه‌ی شما به دل مخاطب نشسته و دوست داشتن شما برای معشوق و دیگران کاری راحت و ساده باشد. با این حال، ممکن است چالش‌های خاصی در دوره میانی سال داشته‌باشید و پس از آن، باقیمانده سال برای شما پر از چشم‌اندازهای عاشقانه و حتی امکان ازدواج در ماه‌های پایانی خواهد بود.

دو ماه گرفتگی شدید در برج میزان رخ می‌دهد که ممکن است احساس اضطراب را برانگیزد و نیاز به مراقبت بیشتری از خود داشته باشید. با این حال، یک پوشش محافظ از شما مراقبت می‌کند: زهره، سیاره حاکم شما، در تمام سال حرکت پیش‌رونده خود را دارد. در حرکت پس‌رونده‌ی زهره، عشق سست شده، پیشرفت مسائل مالی کند می‌شوند و تغییرات ظاهری مانند رنگ مو خوب از کار درنمی‌آیند. اما در سال ۲۰۲۴، شما آزادید که هر تغییری را انجام دهید. ماه نو در سرطان فرصت‌های غیرمنتظره و شاید شناختی را در شغل شما به ارمغان می‌آورد، البته نه همیشه آنطور که انتظار دارید. ورود مریخ به پنجمین خانه لذت شما، فضای رمانتیک مناسبی را برای روز ولنتاین ایجاد میکند، چه یک شب دنج را در خانه با یار بگذرانید چه یک شب پرشور و هیجان.

برج عقرب (۲۳ اکتبر تا ۲۱ نوامبر، ۲ آبان تا ۱ آذر)

برج عقرب

طبق طالع‌بینی برج عقرب، سال ۲۰۲۴ نویدی از یک شروع جدید برای متولدین این برج است. رفتار و کاریزمای مغناطیسی شما افراد را به سمت شما می‌کشاند و شما را به نقطه کانونی جمع‌ها تبدیل می‌کند. در ماه‌های اولیه سال، مریخ، فرمانروای برج شما، در خانه دوم در کنار خورشید اقامت خواهد کرد و باعث پیشرفت در وضعیت مالی شما خواهد شد اما تا اواسط بهار نگرانی‌های سلامتی و مالی دارید اما این چالش‌ها کم شده و به مرور روابط عاطفی و تعاملات شخصی شما به ثبات و هماهنگی خواهندرسید. در طول سال، نفوذ راهو در خانه پنجم بر عقل شما تأثیر گذاشته و باید در برابر تصمیمات تکانشی که ممکن است منجر به پشیمانی شود، احتیاط کنید.

قرار گرفتن عطارد و زهره احساسات عاشقانه را تقویت و شور و اشتیاق شما برای پیشرفت رابطه با معشوق باعث تعمیق پیوندهای عاطفی می‌شود. با این حال تا آخر خرداد ماه ممکن است چالش‌هایی داشته‌باشید و توصیه می‌شود هشیاری خود را از دست ندهید چون اواخر سال موفقیت با شما یار است. با تغییر تمرکز روی حوزه حرفه‌ای خود، ثبات مسیر شغلی شما در سال آینده تضمین می‌شود. تعهد به شغل فعلی شما نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت و فرصت‌هایی برای تغییرات شغلی ممکن است به طور متناوب پیش آیند. در صورت تمایل، انتقال شغلی مطابق با راحتی شما امکان‌پذیر است و احتمال ارتقای شغلی احتمالا در ماه مهر وجود دارد.

ثبات در زندگی و کار شما وجود دارد و ذاتا کمی سرسخت هستید اما گاهی اوقات این سرسختی و لجبازی شما در زندگی بسیار مخرب است. اگر امسال لجبازی خود را فراموش کنید و روی کار تمرکز کنید، برای شما موقعیت‌های خوبی پیش خواهدآمد. سال ۲۰۲۴ برای افراد متولد برج عقرب بسیار خوب است. شما بسیار پر انرژی هستید و اگر انرژی شما به سمت چیزهای مثبت هدایت شود، می‌توانید به اهداف خود برسید. امسال نتایج کامل تلاش خود را خواهید گرفت و در زمینه کاری فرصت‌های جدیدی به دست خواهید آورد. تغییری در محل کار شما ایجاد خواهد شد و به نفع شما خواهد بود.

برای دانش‌آموزان و دانش‌جویان سال ۲۰۲۴ باعث بهبود قدرت تعقل شده اما تغییر جهت توجه شما به سمت آموزش می‌تواند باعث بروز چالش‌هایی شود و بهتر است تعادل میان زندگی و درس را برقرار کنید. از دیدگاه خانوادگی نیز انتظار می‌رود امسال نسبتا متعادلی باشد اما مراقب باشید که در حین برقراری ارتباط با دیگران، لحن محتاطانه‌ای اتخاذ کنید، زیرا کلمات تند می‌تواند روابط را تیره کند.

زندگی زناشویی برای افراد متولد برج عقرب در طول سال با افت و خیز همراه خواهد بود. اگرچه شروع سال با حضور عطارد و زهره در خانه هفتم مطلوب است، اما در زمان اقامت مشتری در خانه ششم تا اول ماه اردیبهشت باید در روابط خود احتیاط کنید و متعاقبا شرایط بهبود پیدا خواهندکرد. همچنین اولویت دادن به سلامت، به ویژه در نیمه اول سال بسیار مهم است

۲۰۲۴ برای شما سالی است که توسط درون‌نگری و تغییرات متحول‌کننده هدایت می‌شود، تحت تأثیر پس‌روندگی هر دو سیاره حاکم شما، مریخ و پلوتون. نباید اهمیت مراقبت از خود را فراموش کنید و به پرورش شخصیت خود برای رسیدن به رفاه تمرکز کنید. با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۴، مریخ حرکت پس‌رونده‌ی خود را آغاز می‌کند و شما را تشویق می‌کند تا سرعت خود را کاهش دهید و از استرس دوری کنید. طبیعت جاه‌طلب شما ممکن است در برابر این تغییر مقاومت کند، اما به یاد داشته باشید که استراحت برای افزایش بهره‌وری و سلامت طولانی مدت حیاتی است تا دچار فرسودگی شغلی نشوید و باید بین آرامش و کار تعادل برقرار کنید.

برج قوس (۲۲ نوامبر تا ۲۱ دسامبر، ۲ آذر تا ۱ دی)

برج قوس

سال ۲۰۲۴ سالی پر امید برای متولدین برج قوس است با این حال، با شروع سال جدید میلادی و حضور خورشید و مریخ در طالع شما ممکن است باعث ایجاد احساسات شدید شود. توصیه می‌شود از صحبتهای تکانشی یا تصمیم‌گیری‌های عجولانه خودداری کنید، زیرا این اقدامات می‌تواند نه تنها بر زندگی کاری بلکه بر زندگی شخصی شما نیز تأثیر بگذارد. در ماه‌های ابتدایی سال بهبود روابط عاشقانه، افزایش شانس و گام‌های مثبت در مسائل مالی خواهید داشت و همچنین پتانسیل تشکیل و یا گسترش خانواده نیز ممکن است پررنگ باشد. برای دانش‌آموزان و دانش‌جویان نیز می‌توان نتایج مثبتی را پیش‌بینی کرد. پس از اردیبهشت به طور بالقوه نگرانی‌ها و نوسانات سلامتی پیش می‌آید که باید مراقب خود باشید.

مطابق با پیش‌بینی سالانه، ماه‌های ابتدایی سال نویدبخش روابط عاشقانه است و سیاره مشتری وعده می‌دهد که زندگی عاشقانه شما را با لذت همراه کند. با این حال، تأثیر مریخ و خورشید در برج فلکی شما ممکن است چالش‌هایی را ایجاد کند و اگر با دقت از پس این مشکلات برآیید، زمینه برای سالی پر از عشق فراهم شده‌است. آغاز سال نوید خوبی برای دانش‌آموزان و دانشجویان است و با برکت حضور مشتری که آموزش با کیفیت را تسهیل می‌کند، انتظار می‌رود موفقیت‌های بالقوه برای کسانی که برای امتحانات رقابتی آماده می‌شوند، رخ دهند.

برای افراد متاهل، شروع سال ممکن است چالش‌هایی را به همراه داشته باشد که به طور بالقوه ناشی از تأثیرات مریخ و خورشید است که منجر به درگیری بین شرکای عاطفی می‌شود. رعایت احتیاط کلیدی برای اجتناب از این شرایط است. سه ماهه پایانی سال احتمالا ثبات را در روابط زناشویی به ارمغان خواهد آورد. همچنین مراقب وضعیت سلامتی خود باشید و در برابر عفونت‌های احتمالی احتیاط کنید.

شما به خوبی می‌دانید که مبارزات و شکست‌ها در زندگی ادامه می‌یابد، اما تنها کسی برنده است که از شکست‌ها درس بگیرد و به سمت پیروزی حرکت کند. در سال ۲۰۲۴ شما قادر خواهید بود با کمترین مبارزه و شکست، پیروز باشید و نتایج بسیار خوبی خواهید داشت. شما م‌ دانید چگونه به هر قیمتی به هدف برسید و مسیر خود را نیز به خوبی می‌دانید و جایگاه ویژه‌ای در زندگی دارید. شما همچنین طبیعتی تا حدودی بی حوصله و بیش از حد مشتاق دارید و این عجله شما گاهی اوقات شما را خیلی آزار می‌دهد. در ابتدای سال باید از تمایلات بیش از حد مشتاقانه خود دوری کنید.

بهار برای شما آغاز یک دوره عاشقانه است که در ماه خرداد اوج می‌گیرد. با این حال، امسال همچنین برای شما با افزایش استرس به دلیل وقوع دو ماه گرفتگی است که به طور بالقوه روابط دوستانه را با تغییرات ناگهانی و افزایش احساسات مختل می‌کند. صراحت شما، اگرچه ارزشمند است، اما ممکن است در این مواقع بسیار خشن باشد، بنابراین برای جلوگیری از درگیری، زبان خود را گاز بگیرید! مشتری، سیاره حاکم شما، به سمت عقب حرکت می‌کند و نیاز به تمرکز بر مراقبت از خود و استراحت دارید. برخلاف مشتری، زهره امسال حرکت پس‌رونده ندارد و بهترین سالی است که بتوانید تغییرات جدیدی در ظاهر خود ایجاد کنید.

برج جدی (۲۲ دسامبر تا ۱۹ ژانویه، ۲ دی تا ۲۹ دی)

برج جدی

ممکن است در سال ۲۰۲۴ افراد عزیزی را از دست بدهید و سال ۲۰۲۴ برای افراد علامت برج جدی سالی مختلط خواهد بود. امسال فرصت‌های زیادی برای تقویت استعدادهای خود خواهید داشت و ماه‌های آخر سال برای شما خیلی خوب خواهد بود. شما همچنین می‌توانید برنامه‌های معوقه خود را در این سال عملی کنید و از نظر ذهنی و جسمی پرانرژی خواهید ماند. کار شما متوقف نمی‌شود اما قطعا به آرامی پیش خواهد رفت. این احتمال وجود دارد که اتفاقات خوب و بد به طور ناگهانی در زندگی شما رخ دهند. سال جدید برای شما پر از شادی خواهد بود؛ در محل کار خود از مزایایی برخوردار خواهید شد و در خرید و فروش سود می‌کنید.

همچنین پیش‌بینی می شود که سال ۲۰۲۴ برای شما نتایج مالی مثبتی را به همراه داشته باشد. چالش‌ها شما را منصرف نمی‌کنند و در عوض، شما مستقیما با آنها مقابله خواهید کرد. پیشرفت قابل توجهی در مسائل عاشقانه پیش‌بینی می‌شود. مشتری تا اوایل ماه اردیبهشت نه تنها شادی را به زندگی خانوادگی شما وارد می‌کند، بلکه به پیشرفت در دستاوردهای شغلی شما نیز کمک می‌کند. پس از اول ماه اردیبهشت، انتقال مشتری به خانه پنجم می‌تواند از تحولات مربوط به خانواده خبر دهد.

در طول سال حضور مشتری تمایل شما را به انجام ریسک‌های محاسبه شده افزایش می دهد و به طور بالقوه منجر به موفقیت قابل توجهی در فعالیت‌های کاری شما می‌شود. خودداری از دخالت در امور دیگران عاملی کلیدی در موفقیت شما خواهد بود. طالع‌بینی شما بر اهمیت تقویت پیوندهای خانوادگی تأکید می‌کند و ماه‌های نخستین سال نیز نویدبخش افزایش روابط عاشقانه و عمیق‌تر شدن ارتباط شما با شریک زندگی است که این امر منجر به رشد اعتماد متقابل خواهد شد.

از نظر کاری نیز ممکن است شاهد دستاوردهای قابل توجهی باشید و از نظر درسی نیز تلاش‌های مجدانه و تمرکز روی دروس برای دانش‌آموزان و دانش‌جویان می‌تواند مهارت‌های آنها را افزایش دهد و منجر به موفقیت‌های تحصیلی شود. کسانی که تحصیلات عالی و تکمیلی را دنبال می‌کنند ممکن است در مسیر خود با چالش‌هایی روبرو شوند.از نقطه نظر سلامتی، امسال برای شما چشم‌انداز مثبتی خواهد داشت، با نگرانی‌های گاه و بیگاه جزئی.

سال ۲۰۲۴ میلادی برای متولدین دی ماه بر کشف خود تأکید دارد. مشتری وارد خانه ششم سلامت شما شده و عزم شما را برای غلبه بر ترس‌ها یا بدی‌ها تقویت می‌کند. قدرت خود را مهار کنید تا بر موانع سر راه رشد خود غلبه کنید. زحل، سیاره حاکم شما، حرکت پس‌رونده دارد و به درون‌نگری به خصوص در روابط کمک می‌کند. سال ۲۰۲۴ همچنین دو ماه کامل را در برج شما به ارمغان می‌آورد و حقایقی را در روابط عاشقانه برای شما آشکار می‌کند. زمانی که زهره دو بار وارد برج جدی می شود، روابط عاشقانه بیشتر برجسته می‌شود و نشان‌دهنده هارمونی و تعادل در عشق است، و تأثیر اغلب سختگیرانه‌ی زحل را کاهش می‌دهد.

برج دلو (۲۰ ژانویه تا ۱۸ فوریه، ۳۰ دی تا ۲۹ بهمن)

برج دلو

مطابق با پیش‌بینی سالانه شروع سال ممکن است به دلیل تأثیرات خورشید و مریخ باعث ایجاد فشار در روابط عاشقانه شود. با این حال، انتظار می‌رود این تنش در اواخر سال به حالت مثبت تبدیل شود. تلاش‌های شما به سمت تقویت روابط شما هدایت می‌شود و به تدریج روابط عاطفی قوی‌تری را تقویت می‌کنید.

زحل، حاکم برج فلکی شما، تأثیر خود را در طول سال ادامه خواهد داد و در نتیجه در جنبه‌های مختلف زندگی شما نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت. این تاثیر منجر به افزایش حس نظم و انضباط در زندگی شما می‌شود چون وظایفتان را با پشتکار انجام می‌دهید. تا اوایل اردیبهشت ماه، حضور مشتری در به درآمد بیشتر و ایجاد محیطی مساعد برای زندگی زناشویی شما کمک می‌کند و شانس خوبی در فعالیت‌های تجاری خواهید داشت. سپس مشتری به خانه چهارم نقل مکان کرده و روابط خانوادگی را تقویت می‌کند و پیش‌بینی می‌شود که زندگی خانوادگی شما مطلوب باقی بماند،

فال سال ۲۰۲۴ شما بر یافتن تعادل در زندگی متمرکز است، از عمیق شدن روابط شخصی گرفته تا پیشرفت شغلی و اولویت دادن به مراقبت از خود. سال ۲۰۲۴ برای شما با یک تغییر قابل توجه آغاز می‌شود زیرا اورانوس، سیاره حاکم شما، حرکت پیش‌رونده دارد و تغییرات تأثیرگذار در زندگی خانوادگی و رشد درونی شما را تشویق می‌کند. این دگرگونی تا ۱۱ شهریور و حرکت پس‌رونده اورانوس ادامه می‌یابد و نشان‌دهنده تکامل بیشتر در حوزه روحی شماست. در روابط، سال ۲۰۲۴ شما را به چالش می‌کشد تا استقلال خود را با ایجاد پیوندهای عاطفی عمیق‌تر متعادل کنید، عشق را در هر دو بعد فیزیکی و عاطفی تجربه کنید و در عین حال به ذات خوب خود وفادار بمانید.

از نظر حرفه‌ای و کاری، سال ۲۰۲۴ با ابراز وجود و نمایان شدن ارزش حقیقی شما سپری شده، موقعیت خود را در حوزه حرفه‌ای خود مستحکم می‌کنید و از همسالان خود جلوتر خواهید رفت. مسیر شغلی شما برای موفقیت قابل توجهی آماده است که توسط نفوذ زحل هدایت می‌شود و به دستاوردهایی در شغل و تلاش‌های تجاری شما منجر می‌شود. از نظر مالی، انتظار نوسانات را داشته باشید. بنابراین، مدیریت محتاطانه هزینه‌ها توصیه می‌شود.

دانش‌آموزان و دانش‌جویان ممکن است در ابتدای سال با مشکلاتی در تمرکز مواجه شوند، اما اواسط سال پتانسیل موفقیت در امتحانات را دارند. از نظر سلامتی نیز توصیه می‌شود از انجام فعالیت‌هایی که می‌توانند رفاه شما را به خطر بیاندازند، اجتناب کنید.

برج حوت (۱۹ فوریه تا ۲۰ مارس، ۳۰ بهمن تا ۱ فروردین)

برج حوت

برای سالی که با کسوف‌های دگرگون‌کننده و حرکت پس‌رونده حیاتی سیاره حاکم شما، نپتون، همراه است، آماده شوید و مراقبت از خود را فراموش نکنید. اولین ماه گرفتگی بزرگِ سال بر زندگی جنسی شما تأثیر می‌گذارد و تغییرات سریعی را در زندگی عاطفی شما به وجود می‌آورد. سپس، یک ماه گرفتگی دیگر در برج حوت نشان دهنده یک تحول عمیق و پایدار در زندگی شخصی شماست. سال ۲۰۲۴ شما را تشویق می کند تا جنبه‌های شیرین و پرشور روابط را تجربه کنید. و البته بسیار مهم است که روی شغل و اهداف خلاقانه خود متمرکز بمانید. در میان اعماق عاطفی عشق، فرصت‌های حرفه‌ای و کاری که سال ۲۰۲۴ به شما ارائه می‌دهد را از دست ندهید.

افرادی که تحت علامت حوت متولد شده‌اند، می‌توانند سالی پر از فرصت‌های امیدوارکننده داشته‌باشند. در طول سال سیاره‌ی مشتری در خانه دوم ساکن خواهد شد و از امور مالی و خانواده شما محافظت می‌کند. همچنین تغییرات مثبتی در روابط زناشویی شما به همراه برخی نوسانات در راه است. در اواسط سال که اثرات ترکیبی خورشید و مریخ می‌تواند باعث تشدید درگیری در روابط شود، هشیار باشید و اهمیت رفتار خوب با دوستان و اجتناب از تصمیمات تکانشی را فراموش نکنید. به طور کلی، نیمه‌های سال برای شما مطلوب می‌گذرد. زندگی خانوادگی شما ممکن است چالش‌های مداومی را به همراه داشته باشد، بنابراین آرامش و دوری از درگیری برای شما توصیه می‌شود.

برای دانش‌آموزان و دانش‌جویان، آغاز سال نویدبخش است. با وجود موانع، رویکرد متمرکز شما روی دروس منجر به موفقیت خواهد شد. همچنین سلامتی شما ممکن است امسال برای عزیزانتان نگران‌کننده باشد و نوساناتی در وضع جسمانی شما مانند مشکلات چشمی یا ناراحتی پا ممکن است رخ دهد. پیروی از یک رژیم غذایی سالم و روتین تغذیه مناسب برای شما مفید خواهد بود.

پس از اوایل اردیبهشت‌ انتقال مشتری به خانه سوم چشم‌انداز کسب و کار شما را تقویت کرده و باعث رشد شما می‌شود. تعهد شما به مسئولیت‌هایتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد و در شغل خود برتر خواهید بود و مافوق شما نظر مثبتی در مورد کار شما خواهد داشت و حتی ممکن است فرصت‌هایی برای انجام وظایف کاری در خارج از کشور برای شما پیش بیاید. با این حال، حضور یک ساله زحل در خانه دوازدهم، محتاط بودن در امور مالی را ایجاب می‌کند، چون ممکن است برخی از مخارج قابل کنترل نباشند. برای فرصت‌های بالقوه سفرهای خارجی آماده باشید.

بیشتر بخوانید: طالع بینی هندی ازدواج | از نظر هندی ها متولدین این ماه‌ها برای هم ساخته شدند

سوالات متداول درباره طالع‌بینی سال ۲۰۲۴ میلادی

چه اتفاقات مالی و کاری در سال ۲۰۲۴ میلادی برای افراد رخ خواهند داد؟

یک نگرانی بزرگ برای هر فرد دنیای مدرن این است که آیا در زندگی حرفه‌ای موفق خواهد بود یا خیر. همه مایل به رشد پایدار در شغل و امور مالی خود هستند، که در سال ۲۰۲۴ نگرانی‌های مالی یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های زندگی اغلب افراد است. طبق پیش‌بینی‌های هندویان، سال ۲۰۲۴ در مورد موفقیت حرفه‌ای خواهد بود و همچنین سالی لذت‌بخش و دوست‌داشتنی برای افرادی خواهد بود که می‌خواهند اتفاقات خوبی در زندگی شخصیشان رخ دهد. طالع‌بینی سال ۲۰۲۴ نشان می دهد که سال ۲۰۲۴ برای دنیا به آرامی پیش خواهد رفت و می توان شاهد تحولات عمده‌ای در اقتصاد، تجارت و روابط دیپلماتیک بود.

خوش‌شانس‌ترین افراد در سال ۲۰۲۴ متولدین کدام برج هستند؟

متولدین برج فلکی قوس. متولدین تحت این علامت می‌توانند در سال ۲۰۲۴ در تمام زمینه‌های زندگی انتظار شانس و موفقیت فراوان داشته باشند. بعد از متولدین برج قوس، متولدین برج‌های فلکی ثور، جدی، اسد، سنبله و عقرب خوش‌شانس‌ترینند.

آیا سال ۲۰۲۴ سال خوش‌شانسی است؟

به طور کلی سال ۲۰۲۴ سال شکوفایی و انرژی مثبت در سراسر جهان است!

امیدواریم سال ۲۰۲۴ میلادی برای شما سالی سرشار از اتفاقات خوب و پیشرفت‌ باشد.

بیشتر بخوانید: طالع بینی یونانی | معجزه اسم بر روی آینده انسان از نظر یونان باستان

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انفجار شدید در جولان اشغالی سوریه