پلمب 5 لباس‌فروشی متخلف در کاشان


پلمب 5 لباس‌فروشی متخلف در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از پلمب پنج واحد عرضه‌کننده لباس متخلف در این شهرستان خبر داد.

پلمب 5 لباس‌فروشی متخلف در کاشان

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ ایرج کاکاوند با اشاره به اینکه پوشش تجلی و نماد هویت بومی و ملی جامعه است، اظهار داشت: پوشاک و لباس نامناسب تاثیر بسزایی در فرهنگ و ملیت یک جامعه دارد.

وی در بیان اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی شهرستان کاشان افزود: ماموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در راستای اجرای طرح نور و طرح نظارت بر واحد‌های صنفی پوشاک و جلوگیری از فروش پوشاک قاچاق و نامتعارف از ۲۹ واحد صنفی بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در بیان اقدامات صورت گرفته از سوی ماموران انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: ماموران در بازدید از پنج واحد صنفی، ۳۴ ثوب البسه نامتعارف با نماد شیطان‌پرستی و خلاف شئونات اخلاقی و اسلامی کشف و ضبط کردند.

وی ضمن تاکید بر برخورو قانونی با واحد‌های صنفی متخلف در شهرستان کاشان گفت: با دستور مقام قضایی و برابر قوانین نظام صنفی، با پنج واحد صنفی متخلف برابر قانون برخورد و پلمب این واحد‌ها صادر و اجرایی شد.

سرهنگ کاکاوند با بیان اینکه واحد‌های صنفی در هر حوزه موظف به رعایت قوانین و مقررات بر اساس صنف و حوزه کاری خود هستند، تصریح کرد: واحد‌های صنفی متخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌شود و مر قانون در این زمینه اجرایی می‌شود. / تسنیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ احمد ایراندوست برای تولد دخترش شال 17 میلیونی خرید!