خداحافظی کلوپ اشک آرنولد را درآورد (عکس)


خداحافظی کلوپ اشک آرنولد را درآورد (عکس)

ترنت الکساندر-آرنولد، مدافع راست لیورپول، در روز خداحافظی یورگن کلوپ نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"،‌ امروز روز غم‌انگیزی برای تمام هواداران لیورپول بود. روزی که تمام بازیکنان و طرفداران لیورپول باید با مربی محبوب خود خداحافظی می‌کردند.

ترنت الکساندر-آرنولد یکی از بازیکنانی بود که در دورانی که کلوپ لیورپول را هدایت می‌کرد به اوج دوران حرفه‌ای خود رسید و حتی مدتی از او به عنوان برترین مدافع راست دنیا یاد می‌شد. کلوپ در سال ۲۰۱۷ به الکساندر-آرنولد اولین فرصت بازی در ترکیب قرمزها را داد. بعد از آن، او رفته رفته به یکی از بهترین مدافعان راست جهان تبدیل شد.

2023815

ترنت الکساندر-آرنولد بارها اعلام کرده است که پیشرفت خود در سال‌های اخیر را مدیون یورگن کلوپ می‌داند و اعتراف کرده که بازی زیر نظر مربی دیگر در فصل آینده «عجیب» خواهد بود. او در آستانه اتخاذ تصمیم بزرگی درباره آینده خود در فوتبال است. با توجه به اینکه تنها یک سال دیگر از قرارداد فعلی او باقی مانده، او باید در مورد تمدید قرارداد با لیورپول یا انتقال به تیمی دیگر تصمیم بگیرد.

امشب در مراسم خداحافظی با یورگن کلوپ، ویرژیل فن دایک تنها بازیکن نبود که چشم گریان از سرمربی خود خداحافظی می‌کند. فیلمبرداران تصویری جالب از آرنولد شکار کردند که او را بغض‌کنان در حال تماشای سخنرانی کلوپ نشان می‌داد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گردان روی دست خداحافظی کرد/ اشک‌های شهاب در خاص‌ترین روز زندگی (عکس)