تیزر رسمی تیم ملی: پیش به سوی تحقق یک رویا


تیزر رسمی تیم ملی: پیش به سوی تحقق یک رویا

در آستانه برگزاری لیگ ملت‌ها از تیزر رسمی تیم ملی والیبال مردان ایران در این رویداد پراهمیت سال رونمایی شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیزر 97 ثانیه‌ای تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2024 طی یکی از روزهای استراحت بازیکنان پیش از اعزام به برزیل با استودیویی کردن سالن والیبال آزادی و نورپردازی صحنه‌ای توسط دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال تهیه و تولید شد.

اعلان شعار سروقامتان والیبال ایران در مسابقات پیش رو؛ «ما با قلب‌مان می‌جنگیم» توسط کاپیتان تیم ملی و در پی آن نمایی از ورود ملی‌پوشان با لباس متحدالشکل به زمین مسابقه فصل آغازین این تیزر را شکل می‌دهد که در فضایی هیرو و قهرمان‌نما با اجرای مهارت‌های تخصصی یا کنش‌های احساسی و ورزشی بازیکنان در نماهای تک‌نفره بر بستری از موسیقی هیجانی چشم در چشم مخاطب ادامه می‌یابد.

تیزر با نمایش تصویری از امین اسماعیل‌نژاد ستاره تیم ملی
والیبال ایران به نمای پایانی می‌رسد که در آن مردان مصمم، خستگی‌ناپذیر، آماده و امیدوار والیبال ایران در این تیزر اختصاصی به یک کل منسجم و گروه متحد بدل می‌شوند تا در پایان‌بندی این تیزر قابی ماندگار از تیم کامل ایران به ثبت برسد.

لازم به ذکر است مرتضی شریفی دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان در روز ساخت تیزر در بستر بیماری بود و نتوانست به همراه دیگر ملی‌پوشان در عکاسی و فیلمبرداری حضور پیدا کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تقوی: از تصمیم موسوی شوکه شدیم/ او تیم ملی والیبال را دچار تشنج کرد