حمایت ویژه کلوپ: طنین نام اسلوت در آنفیلد!


حمایت ویژه کلوپ: طنین نام اسلوت در آنفیلد!

یورگن کلوپ، مربی آلمانی، نام آرنه اسلوت را در ورزشگاه آنفیلد فریاد زد تا حمایتش را از او اعلام کرده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد مقابل ولورهمپتون به میدان رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز را از آن خود کند و کارش را در جایگاه سوم به پایان برساند.

این آخرین دیداری بود که لیورپول تحت هدایت کلوپ به میدان رفت و مراسمی ویژه و خاص برای این مربی آلمانی برگزار شد تا به بهترین شکل ممکن از او تقدیر شده باشد و این مربی آلمانی با یک وداع خاطره‌انگیز آنفیلد را ترک کرد.

2023765

کلوپ در حالی که میکروفون را در دست گرفته بود تا با هواداران صحبت کند کار بسیار جالبی انجام داد و رو به هواداران لیورپول چند بار نام آرنه اسلوت را فریاد زد تا حمایت ویژه و دلگرم‌کننده‌ای از او کرده باشد که قرار است به زودی جانشین او روی نیمکت لیورپول شود.

این مربی هلندی که پیش از این هدایت فاینورد را برعهده داشت در فصل گذشته با این تیم قهرمانی در لیگ هلند را به دست آورد و این فصل هم توانست قهرمانی در جام حذفی را برای تیمش به ارمغان بیاورد و حالا باید در باشگاهی بسیار بزرگ‌تر جانشین کلوپ شود که یکی از محبوب‌ترین مربیان تاریخ لیورپول به حساب می‌آید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هدیه بزرگ نکونام به فوتبال خوزستان!