دقیقی و جشن موفقیت در لیگ به همراه دخترش


دقیقی و جشن موفقیت در لیگ به همراه دخترش

سرمربی شمس آذر موفق شده شرایط خوبی را در اولین فصل حضور این تیم در لیگ برتر شکل دهد.

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر بعد از قهرمانی در فصل گذشته لیگ آزادگان به همراه سعید دقیقی، در لیگ برتر هم کاملا غافلگیرکننده‌ ظاهر شد و برخلاف تصورات توانسته جایگاه مناسبی را از آن خود کند.

وقتی آنها وارد لیگ برتر شدند، شاید خبر مربوط به کسر امتیاز می‌توانست پایان رویاپردازی آنها محسوب شود و از همان ابتدا هم خیلی از کارشناسان آنها را مدعی سقوط عنوان کردند. با این حال اعتماد خاص و مسئولیت پذیری جالب توجه شهاب زندی به عنوان مدیرعامل جوان این تیم و همراهی و تدابیر فنی سعید دقیقی و تلاش بازیکنان آنها را به عنوان شگفتی ساز این فصل ساخته است.

2023828

شمس آذر با متوقف کردن مدعیان بالانشین و در نهایت کسب نتایجی جالب توجه اکنون در فاصله سه هفته مانده به پایان مسیر، جایگاه ششم را از آن خود کرده است. این در حالیست که این تیم در شرایطی با 38 امتیاز این جایگاه را از آن خود کرده که سه امتیاز نیز در ابتدای فصل از آنها کسر شده است.

سعید دقیقی در سومین فصل سرمربیگری خود که تمامی آنها را با حضور در شمس آذر با چالش‌های ویژه و موفقیت آمیز طی کرده (فصل اول نجات این تیم از منطقه سقوط در لیگ آزادگان، فصل دوم قهرمانی و صعود به لیگ برتر) می‌خواهد بهترین لذت را از ادامه مسیر ببرد. او که در نیم فصل نیز موردتوجه چند باشگاه قرار داشت و حتی با مس رفسنجان مذاکراتی جدی را دنبال کرده بود، اکنون با فراغ بال جالب توجهی تمرینات تیمش را دنبال می‌کند و حق هم دارد اینچنین در کنار دخترش از موفقیتی که کسب کرده، لذت ببرد.

2023827

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

محرومیت ماساژور و پزشک/ فرد مشکوک بازی حساس پرسپولیس کشف شد!