هنرمندان دعاگوی خادم‌الرضا


گروهی از هنرمندان و شاعران و فعالان فرهنگی با انتشار یادداشت‌هایی در شبکه اجتماعی در کنار مردم مسلمان که دست به دعا و توسل برداشته اند، برای سلامتی رئیس‌جمهوری و همرانشان در سانحه بالگرد آرزوی سلامتی کردند.

به گزارش گروه فرهنگی ایران اکونومیست، هنوز از وضعیت نهایی سانحه بالگرد حامل رئیس جمهوری خبر موثقی در دسترس نیست؛ مردم نگران اما امیدوارند که خبرهای خوش بشوند؛ گروه‌های مختلف امدادی از هلال احمر، نیروهای مسلح و نظامی و انتظامی به منطقه اعزام شده‌اند، همه امکانات کشور بسیج شده است، اما شرایط سخت آب و هوایی و صعب‌العبور بودن منطقه جست‌وجو را سخت کرده است.

مردم مسلمان ایران در شب میلاد امام هشتم(ع) در کنار همه حاجاتی که دارند برای خبر سلامتی رئیس‌جمهوری و هیات همراهش، دست به دعا برداشتند و متوسل به ائمه اطهار (ع) شده‌اند؛ اهالی فرهنگ و هنر هم در شبکه اجتماعی با انتشار تصاویر و متن و دعا برای رئیس جمهوری آرزوی سلامتی کردند.

الهی عظم البلا

سیدمحمود رضوی کارگردان سینما در یادداشتی در شبکه اجتماعی نوشت: الهی عظم البلا؛ دعا برای خادم امام رضا.

روح‌الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی هم با انتشار تصویر رئیس‌جمهوری در یادداشتی نوشت: ختم صلوات؛ از هم میهنان عزیز درخواست می‌کنم، برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان نذر ختم صلوات کنند.

بیشتر بخوانید

هنرمندان دعاگوی خادم‌الرضا/ دلها نگرانند و امیدوار

خدا تو را حفظ کند

سیدمسعود علوی تبار شاعر اهل بیت (ع) هم، با انتشار تصویری از رئیس جمهوری این دو بیتی را منتشر کرد:

«از حادثه‌ها خدا تو را حفظ کند / از هر چه بلا خدا تو را حفظ کند

دلها ننگرانند، تو را می‌خوانند / یا سیدنا خدا تو را حفظ کند»

لغو اکران فیلم و دعا برای رئیس جمهوری

مسعود ردایی تهیه کننده سینما نیز با انتشار یادداشتی و نشان خادم امام رضا آیت الله رئیسی نوشت: در ایام میلاد حضرت امام رضا (ع) برای سلامتی خادم ایشان دعا کنیم.

قربانعلی طاهری‌فر کارگردان فیلم آپاراتچی هم که قرار بود به مناسبت میلاد امام رضا(ع) فیلم خود را در مسجد النبی ولنجک اکران کند به دنبال شنیدن سانحه بالگرد رئیس جمهوری این فیلم را اکران نکرد.

وی با ابراز ناراحتی و تاسف از این حادثه برای رئیس جمهوری و تیم همراه آرزوی سلامتی کرد و گفت: امیدوارم خبر سلامتی رئیس جمهوری و تیم همراه را به زودی بشنویم و از نگرانی ها در بیاییم.

این گزارش در حال تکمیل است ...

هنرمندان دعاگوی خادم‌الرضا/ دلها نگرانند و امیدوار

به گزارش ایران اکونومیست، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور عصر روز یکشنبه -۳۰ اردیبهشت- پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» به منظور افتتاح «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» به این شهر عازم شد و بالگرد وی در این مسیر در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

امیداریم تا دقایق آینده شاهد خبر خوش باشیم

۲۱:۲۹ / یعقوب سلیمانی، دبیر کل جمعیت هلال احمر با حضور در ستاد مدیریت شرایط اضطراری جمعیت هلال احمر گفت: ۱۵ تیم عملیاتی واکنش سریع در منطقه حادثه حضور دارند. ۵ تیم عملیاتی هلال احمر به مختصات اعلامی توسط سازمان هوافضا، نزدیک شده‌اند. ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری جمعیت هلال احمر تشکیل شده و آمادگی کامل وجود دارد. گزارشاتی مبنی بر تماس از افراد حاضر در بالگرد رئیس جمهور داشتیم که در حال بررسی صحت و سقم آن هستیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...