واکنش وزارت امور خارجه به سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/تشکر از دولت‌ها و ملت‌ها


واکنش وزارت امور خارجه به سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/تشکر از دولت‌ها و ملت‌ها

اقتصادنیوز: وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای از ابراز احساسات همبستگی تعداد زیادی از دولت‌ها، ملت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی با دولت و مردم ایران در پی سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در بیانیه وزارت امور خارجه آمده است: بعد از ظهر روز یکشنبه گذشته متأسفانه بالگرد حامل رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و برخی همراهان دیگر در منطقه ورزقان در استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

در این بیانیه تصریح شده است: علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.

وزارت امور خارجه در این بیانیه افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابراز احساسات و عواطف انسانی و همبستگی تعداد زیادی از دولت ها و ملت ها و سازمان‌های بین‌المللی با دولت و مردم ایران و پیشنهادهای کمک و یاری به این عملیات جستجو و نجات صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کند.

خبر مرتبط
فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی+ گزارش لحظه به لحظه

اقتصادنیوز: بالگرد سیدابراهیم رئیسی، عصر امروز در منطقه ورزقان در استان آذربایجان شرقی دچار حادثه شد.

بالگرد حامل رئیس‌جمهور روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه حین بازگشت از افتتاح سد «قیز قلعه سی» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برای سلامت مغز از این ویتامین غافل نشوید