صید شگفت انگیز گهرزمین سیرجان؛/ اولین بمب نقل و انتقالات لیگ برتر ایران ترکید


صید شگفت انگیز گهرزمین سیرجان؛/ اولین بمب نقل و انتقالات لیگ برتر ایران ترکید

سالار آقاپور، ستاره ملی‌پوش و سابق مایورکا پالما اسپانیا قهرمان اروپا، در انتقالی شگفت انگیز به گهرزمین سیرجان پیوست. این خبر تا ساعاتی دیگر رسمی خواهد شد

به گزارش ورزش سه، نخستین انتقال بزرگ و پر سر و صدا در لیگ برتر فوتسال ایران که تحقق بخشیده، در سیرجان رقم خورده است و به زودی سالار آقاپور ستاره ملی‌پوش و سابق مایورکا پالما اسپانیا با قراردادی سه ساله و دستمزدی اغوا کننده به گهرزمین ملحق می‌شود تا در فصل جاری با پیراهن تیم سوم فصل گذشته لیگ برتر به میدان برود. این انتقال تا ساعاتی دیگر رسمی خواهد شد و اولین بمب نقل و انتقالات فوتسال ایران را به صدا در می آورد.

آقاپور در فصل 1401 با تیم مس سونگون ورزقان به قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران دست یافت و همان سال با درخشش خیره کننده اش به عنوان مرد سال فوتسال شناخته شد و در انتقالی تاریخی راهی لالیگا و به تیم مایورکا پالما اسپانیا پیوست. اگرچه ماجراجویی پدیده فوتسال آسیا به علت مشکلات خانوادگی خیلی زود به پایان رسید و باعث بازگشت وی به ایران شد.

2023925

طرفین پیش از جام ملت‌های آسیا 2024 وارد مذاکرات شده بودند و یک روز به اعزام تیم ملی به کشور تایلند، توافق شفائی حاصل شد. آقاپور پس از جراحی فتق ورزشی و پشت‌سر گذاشتن دوران نقاهت شب گذشته به سیرجان سفر کرد تا توپ در حرکتی قرار گیرد که شاید سال گذشته بسیاری آن را غیرممکن می‌دانستند. بنابراین زمان انجام یک تصمیم بزرگ فرا رسیده و همه چیز برای پرواز بلند ستاره ملی‌پوش مهیا است.

2023926

البته تا زمانی که بازیکنی روی خط نقطه چین امضا نکرده باشد، نمی توان با اطمینان گفت که یک انتقال انجام شده است، اما پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه این قرارداد را نهایی نشان می‌دهد. به هر حال، در پنجره نقل و انتقالات هر چیزی ممکن است.

جزئیات دقیق و بیشتر این انتقال بزرگ، پس از رسمی شدن و اعلام آن از سوی باشگاه سیرجانی توسط ورزش سه منتشر می‌شود.




سقوط تیم ملی فوتسال ایران در رنکینگ جهانی و صعود ژاپن