حکیم به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران پیام تسلیت داد


 حکیم به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران پیام تسلیت داد

اقتصادنیوز: «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی شهادت رئیس جمهوری و همراهان ایشان را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سید عمار حکیم در پیامی نوشت: با تأسف و تأثر خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و شخصیت برجسته سیاسی اسلامی و شماری از همراهان ایشان به خصوص آقای حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی بر اثر سقوط بالگرد حامل آنان در شمال غرب ایران را دریافت کردیم.

در ادامه این پیام آمده است: نقش پررنگ آن فقید در حیات انقلابی و سیاسی و فرهنگی ایران و منطقه و جهان را گرامی می‌داریم و این سانحه را به رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای صمیمانه تعزیت می‌گوییم، با ملت و دولت ایران هم‌دردی می‌کنیم و به خانواده و بستگان آن فقید تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال می‌خواهیم که آن فقید عزیز را مشمول رحمت واسعه خویش قرار دهد و در بهشت برین جای دهد.

خبر مرتبط
واکنش چهره‌ها به شهادت ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: چهره های سیاسی در واکنش به شهادت سیدابراهیم رئیسی، دومین رئیس جمهور شهید ایران، پیام های تسلیتی را منتشر کردند.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

خبر مرتبط
شهادت وزیر امور خارجه در حادثه سقوط بالگرد+ جزئیات و زندگی‌نامه

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور به شهادت رسید.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد بودند که به شهادت رسیدند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آخرین جزئیات از وضعیت آتش سوزی مجموعه اوپال