پیام تسلیت استاندار فارس در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش


پیام تسلیت استاندار فارس در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش

اجر چنین مجاهدتی جز با ارتزاق ابدی نزد خدای متعال و حیات جاودان ممکن نبود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، ایمانیه استاندار فارس در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

سَلَامٌ عَلَیٰ إِبْرَاهِیمَ کَذَٰلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِین

درود بر ابراهیم. نیکوکاران را چنین پاداش می‏دهیم در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود.


خادم الرضا (ع)، سیدالشهدای خدمت، امین مردم و تابع ولایت، رئیس جمهور مردمی و مجاهد و مهربانمان، که در راه خدمتگزاری به مردم، پیگیری مشکلات و تلاش برای عمران، رشد اقتصادی و رفاه ملت، در کنار عزت بین المللی جمهوری اسلامی و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین، لحظه‌ای از پا نمی‌نشست، به همراه جمعی از مسئولین و همراهان ایشان در شب میلاد امام هشتم (ع) که بسیار به او عشق می‌ورزید، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اجر چنین مجاهدتی جز با ارتزاق ابدی نزد خدای متعال و حیات جاودان ممکن نبود و حضرت حق، زیبنده‌ترین پاداش را به این خادمان ملت ارزانی نمود.
اینجانب، این ضایعه‌ی اسفبار را خدمت وجود مبارک حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، هیأت محترم دولت، ملت ایران عزیز، مردم قدرشناس و انقلابی استان فارس و هموطنان میهمان نواز و داغدار آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی تردید تجریه‌ی سال‌ها حوادث و طوفان‌های داخلی و خارجی در این نظام، ثابت کرده است که ملت مقتدر و هوشمند و زمان شناس ما، این بار نیز با اتحاد و همدلی و آرامش، در سایه زعامت رهبر عظیم الشأن انقلاب، این رنج بزرگ را پشت سر خواهند گذاشت. افتخار این دولت به این بوده که خود را خادم ملت بدانند و بر همین تعهد تا پایان مسیر، به لطف خدای لایزال لحظه‌ای در خدمت به مردم کوتاهی نخواهیم کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شما میتوانید فیلم ساز شوید!