آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مردمی و جهادی بودند/ فعالیت های کشور به نحو احسن ادامه خواهد داشت


آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مردمی و جهادی بودند/ فعالیت های کشور به نحو احسن ادامه خواهد داشت

نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن اشاره به راه و روش انقلابی و جهادی آیت الله رئیسی،تاکید کرد:آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی،انقلابی بودند که روحیه جهادی داشتند، انشالله راه و روشی که آیت الله رئیسی در جهت خدمت به مردم داشتند،استمرار و ادامه داشته باشد.

علیرضا شهبازی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکارنیوز ضمن تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران به مناسبت شهادت رئیس جمهور آیت الله رئیسی گفت: شهادت آیت الله رئیسی به همراه وزیر امور خارجه آقای امیرعبداللهیان و همراهان ایشان همه ما و ملت عزیز ایران را متاثر کرد ایشان رئیس جمهوری مردمی جهادی و موفق بود که متاسفانه این عزیز را از دست دادیم.

نماینده مردم نهاوند با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اداره کشور به نحو احسن،تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در شب گذشته کارها به نحو احسن ادامه خواهد یافت و همچنین هیئت دولت اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر اساس قانون اساسی معاون اول رئیس جمهور با نظر و تایید مقام معظم رهبری مسئولیت اداره کشور را بر عهده خواهد گرفت.

نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن اشاره به راه و روش انقلابی و جهادی آیت الله رئیسی،افزود:آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی،انقلابی بودند که روحیه جهادی داشتند، انشالله راه و روشی که آیت الله رئیسی در جهت خدمت به مردم داشتند،استمرار و ادامه داشته باشد.

آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مردمی و جهادی بودند/ فعالیت های کشور به نحو احسن ادامه خواهد داشت

عضو کمیسیون برنامه و بودجه پیرامون خصوصیات و روحیه تلاشگرانه و جهادی آیت الله رئیسی یادآور شد:در واقع بنده افتخار آشنایی با آیت الله رئیسی را از سال‌های ۶۰ الی ۶۱ را داشتم،ایشان دادستان استان همدان بودند و بنده نیز به عنوان خدمتگزار فرماندار شهرستان ملایر بودم.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع سبقه کاری، علایق، اندیشه‌ها، تواضع و شوق خدمتگزاری آیت الله رئیسی به مردم از مهم‌ترین ویژگی های ایشان بود، چرا که ارتقا مسئولیت‌ هیچ گونه تغییری در روحیات اقای رییسی بوجود نیاورد .


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

محور کندوان از این ساعت یکطرفه شد