رئیس کل دیوان محاسبات کشور پیام تسلیت صادر کرد


رئیس کل دیوان محاسبات کشور پیام تسلیت صادر کرد

اقتصادنیوز: رئیس کل دیوان محاسبات کشور طی پیامی شهادت حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از صدا و سیما، در این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ راجعون
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
رئیس جمهور مردمی، مجاهد، سخت کوش و خستگی ناپذیر اسلامی ایران، در شب میلاد امام هشتم (ع) و در راه خدمت به مردم، به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت شهادت نوشید.
خبر مرتبط
علی‌اف شهادت ابراهیم رئیسی را به رهبری تسلیت گفت

اقتصادنیوز :الهام علی اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان وی را به مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی، در تمامی عرصه‌های مسئولیت، از خادمی حضرت امام رضا (ع) و ریاست دستگاه قضا تا جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران، آنچنان غرق در خدمت بود که گویی شهید بهشتی و شهید رجایی دیگری را به نظاره نشسته ایم.
چه سعادتی از این بالاتر که به محض انتشار اخبار سانحه بالگرد رئیس جمهور، مردم اقصی نقاط کشور به صورت کاملا خودجوش، مجالس دعا و تضرع و نیایش تشکیل دادند و برای خدمتگزارشان، از خداوند متعال طلب سلامتی کردند.
اگرچه فقدان این مجاهد مخلص فی سبیل الله و خادم الرضا (ع) شدیدا سخت و جانکاه است، اما باید تسلیم تقدیر الهی شد و راه آن سید محرومان را ادامه داد؛ چنانکه لنگرگاه کشتی انقلاب؛ حضرت امام خامنه‌ای فرمودند: "ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید."
خبر مرتبط
دولت یمن شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت

اقتصادنیوز: دولت پیشبرد امور یمن و مقامات این کشور در پیام های جداگانه شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و هیات همراه آنها را به مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، مردم شهید پرور و خانواده گرانقدر رئیس جمهور مردمی، از خداوند سبحان برای ایشان علو درجات و حشر با ائمه اطهار علیهم السلام را مسئلت دارم.
سید احمدرضا دستغیب
رئیس کل دیوان محاسبات کشور

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته