فراجا شهادت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفت


 فراجا شهادت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفت

اقتصادنیوز: فراجا در پیامی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امورخارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرِ تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان این افراد در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فراجا در اطلاعیه‌ای که درپی شهادتِ رئیس جمهور، وزیر محترم امور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرِ تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و ... صادر کرد، آمده است:‌ «با نهایتِ تأثر و تأسف شهادتِ شهیدِ خدمت رییس محترم جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) و عموم مردمِ شریفِ ایران تسلیت عرض می‌کنیم. آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.»

در ادامه این پیام تسلیت آمده است:‌ «همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبدالهیان، استاندار محترم و هیأت همراه بر این حزنُ و اندوه افزود، که جا دارد به مردم غیور و قهرمانِ استان آذربایجان شرقی، خانواده محترم سوگواران و عمومِ هموطنان تسلیت و تعزیت داشته و از خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو می‌کنیم.»

خبر مرتبط
وزیر دفاع شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت

اقتصادنیوز: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

فراجا در پایان ضمن همدردی با «ملتِ بزرگ و سلحشور» اعلام کرد: «تلاش و مساعیِ لازم برای تأمین امنیت عمومی و برگزاری مراسم باشکوهِ وداع با بزرگانِ انقلابِ اسلامی را به‌کار خواهد بست.»

خبر مرتبط
حکیم به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران پیام تسلیت داد

اقتصادنیوز: «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی شهادت رئیس جمهوری و همراهان ایشان را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ناصر زینعلی در کنسرت زنده برای عشق یک هوادارش خواند + فیلم باورنکردنی !