دبیر کل سازمان همکاری شانگهای با دولت و مردم ایران ابراز همدردی کرد


دبیر کل سازمان همکاری شانگهای با دولت و مردم ایران ابراز همدردی کرد

اقتصادنیوز: سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از گفت‌وگو با دبیر کل سازمان همکاری شانگهای و همدردی آنان با دولت و مردم ایران خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن بختیار، سفیر کشورمان در پکن در شبکه ایکس نوشت: در پی وقوع سانحه اخیر در جریان سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان آذربایجان شرقی، ساعاتی پیش با جانگ مینگ دبیر کل سازمان همکاری شانگ‌های گفت‌وگو کردم. وی ضمن ابراز نگرانی از وقوع حادثه اظهار داشت قلب ما با دولت ومردم ایران است و همدردی خود را در این شرایط سخت به شما اعلام می کنیم.

رئیس‌جمهور کشورمان روز یک‌شنبه برای افتتاح سد مرزی «قیزقلعه سی» به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود و در مسیر بازگشت به تبریز در « جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و در پی این حادثه رئیس جمهور،‌وزیر خارجه کشورمان به شهادت رسیدند.

خبر مرتبط
وزیر دفاع شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت

اقتصادنیوز: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان قرار بود امروز (دوشنبه) برای شرکت در نشست وزرای خارجه عضو سازمان همکاری‌های شانگهای که فردا در آستانه برگزار می‌شود، به قزاقستان سفر کند.

خبر مرتبط
حکیم به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران پیام تسلیت داد

اقتصادنیوز: «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی شهادت رئیس جمهوری و همراهان ایشان را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تابستان گرم را با این ادویه‌ها خنک شوید!