پیام شهردار شیراز در پی شهادت خادم الرضا


پیام شهردار شیراز در پی شهادت خادم الرضا

شهردار کلان شهر شیراز در پیامی شهادت خادم‌الرضا، رئیس‌جمهورآیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان را تسلیت گفت:

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،محمدحسن اسدی گفت:رئیس‌جمهور جهادی، مردمی و محبوب جمهوری اسلامی ایران، مجاهدی خستگی‌ناپذیر درراه خدمت و تعالی ایران اسلامی بود.

متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
امروز ایران و ایرانیان در سوگ شهادت خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور ایران آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان که درراه خدمت‌رسانی به مردم به درجه رفیع شهادت نائل شدند، عزادار و سیاه‌پوش هستند. شهید جمهور سر بر شانه‌های سرخ شهادت گذاشت و روایت بودنشان و داغ جان‌سوز پرواز ابدی‌شان به وسعت یک تاریخ در اندیشه و اذهان ملت و جهانیان آزادی‌خواه حک خواهد شد.

رئیس‌جمهور جهادی، مردمی و محبوب جمهوری اسلامی ایران، مجاهدی خستگی‌ناپذیر درراه خدمت و تعالی ایران اسلامی بود، خدمتی به وسعت یک ایران از کوچک‌ترین روستاها تا کلانشهرها، از دریای خزر تا خلیج همیشگی فارس، از رشته‌کوه‌های سر برافراشته زاگرس در غرب و سیستان سرافراز در شرق، شهادت ایشان و هیئت همراه نیز در مسیر خدمت، سفرهای استانی و گفتگوی بی‌واسطه با ملت بود. یادگاران گران‌بها و ارزشمند سفر شهید جمهور به استان فارس و شیراز در اذهان مردم این خطه از ایران سربلند باقی خواهد ماند و همواره سر بر آستان ارادت این شهید بزرگوار خواهیم داشت.
با قلبی آکنده از اندوه و با تألم خاطر اعلام می‌دارم ما در مجموعه مدیریت شهری شیراز با تأسی به اندیشه، کلام و کردار شهید آیت‌الله رئیسی بیش‌ازپیش خدمتگزار شهروندان خواهیم بود و نام و یاد ایشان را با خدمت‌رسانی روزافزون زنده نگه خواهیم داشت.
شهادت خادم الرضا، شهید جمهور آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر «عج»، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، هیئت دولت، خانواده آن شهید والامقام و تمام ایرانیان از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم. برای آن شهید عزیز و همراهان گران‌قدرشان علو درجات و برای بازماندگان و تمام مردم ایران صبر جمیل از خداوند متعال مسئلت دارم.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هشدار رونالدو از النصر: از رئال الگو بگیرید