تسلیت شخصیت ها و مسئولان فارس در پی شهادت رئیس جمهور


تسلیت شخصیت ها و مسئولان فارس در پی شهادت رئیس جمهور

در پی شهادت رئیس جمهور و تیم همراهش، شخصیت ها و مسئولان اداره ها و نهادهای استان فارس مراتب تسلیت خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،شخصیت ها و مسئولان فارس شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفتند

پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

حمید رضا قانعی در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری محبوب و همراهان‌شان، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی وهیات همراه، پیام تسلیتی صادر کرد.
در متن پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس آمده: این حادثه تلخ سقوط بالگرد، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.
قانعی به همراه اصحاب فرهنگ، ادب، هنر و رسانه استان فارس، شهادت رئیس جمهور، محبوب و بزرگمرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص که حین انجام وظیفه با همراهان خدوم ایران اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند و موجی از غم و اندوه را در پی داشت را به ملت شریف و خانواده معزز ایشان تسلیت گفت و برای شهدای از جان گذشته، علو درجات ملکوتی را مسالت کرد.

پیام تسلیت انجمن کلیمیان شیراز در پی شهادت آیت‌الله رییسی


انجمن کلیمیان شیراز در پی شهادت آیت‌اله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور دولت سیزدهم پیام تسلیتی را منتشر کرد.
در پیام هیات مدیره و بازرسان انجمن کلیمیان شیراز به نمایندگی از ایرانیان کلیمی ساکن شیراز آمده است: انجمن کلیمیان شیراز شهادت آیت‌اله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور مردمی و خدوم ملت ایران و سایر همراهان را به رهبر معظم انقلاب و هموطنان تسلیت عرض می‌کند.

هیات مدیره و بازرسان انجمن کلیمیان شیراز در ادامه این پیام افزوده: ضمن نشستن به سوگ این بزرگ‌مردان در زیر سایه رهبر معظم انقلاب آسوده خاطریم و اطمینان داریم که امور کشور در اختیار سکانداری با درایت چون ایشان است، بدون شک یاد آنان که در راه خدمت به وطن جان باختند را تاریخ زنده نگه خواهد داشت.

پیام تسلیت مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس

حمیدرضا ایزدی شهادت آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» رییس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، همچنین سرتیم حفاظت رئیس جمهور و خلبانان و کادر پرواز بالگرد در سانحه سقوط هلی‌کوپتر در سفر به آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت مدیرکل صمت بدین شرح است: شهادت «خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت رسیدند را خدمت مقام معظم رهبری (حفظه الله)، مردم عزیز ایران، خانواده محترم شهدا و ایثارگران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار منان برای آیت اله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده های قربانیان و ملت بزرگ ایران صبر و استقامت مسألت دارم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...