ریو فردیناند:/ این ستاره باید هرچه زودتر از منچستریونایتد برود!


ریو فردیناند:/ این ستاره باید هرچه زودتر از منچستریونایتد برود!

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که جانی اوانز نباید دیگر به حضورش در این باشگاه ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل سخت و دشوار منچستریونایتد روز گذشته با پیروزی برابر برایتون به پایان رسید و آنها با ۳۱ امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی که جام قهرمانی را از آن خود کرد در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار گرفتند.

شاگردان اریک تن‌هاخ هنوز فرصت کسب یک جام در این فصل را دارند و باید روز شنبه هفته آینده در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی انگلیس مقابل منچسترسیتی به میدان بروند و امیدوار هستند که بتوانند قهرمانی در این مسابقات را به دست آورند تا بخشی از روزهای سختی که سپری کردند را جبران کنند.

1904327

فردیناند در پادکست شخصی و در بخشی از صحبت‌هایش درباره بازیکنان این تیم برای فصل آینده گفت: «قصد بی‌احترامی ندارم و واقعا جانی اوانز را دوست دارم اما او واقعا دیگر نباید جایی در این تیم داشته باشد. کافی است به این باشگاه که در تلاش است تا پیشرفت کند نگاه کنید تا متوجه شوید که او نباید اینجا باشد.

او در طول این فصل بارها به زمین رفت و شاید حتی بهترین مدافع میانی آنها در این فصل بود و حالا کاسمیرو هم در این پست به میدان رفته است تا شکاف به وجود آمده را پر کند و باید برای این کار به او احترام بگذاریم.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شوک به ایتالیا: مصدومیت ستاره جوان در آستانه یورو