تسلیت محمد اسلامی در پی شهادت ابراهیم رئیسی


تسلیت  محمد اسلامی در پی شهادت ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی شهادت رییس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی وی را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی رییس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان گرامی ایشان را در سانحه هوایی تسلیت گفت.

در پیام رییس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است؛

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی با شهادت فرزندان خود، شهید بهشتی، شهید رجائی، شهید باهنر، شهید مفتح و دیگر شهدای معزز رشد کرده و خون این شهدا چنان قدرتی به آن بخشیده که بر موانع فائق آمده و امروز مقتدرانه به سوی ترازهای جهانی گام بر می‌دارد .

تقدیر این بود که جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی، رییس محترم جمهوری و همراهان گرانقدر، جناب دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر محترم امور خارجه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، آقای دکتر مالک رحمتی، استاندار محترم آذربایجان شرقی، تیم حفاظت و خدمه پرواز در حادثه‌ای ناگوار و در حین خدمت به کشور و مردم دعوت حق را لبیک گفته و به فیض شهادت نائل آمدند.

رییس جمهوری که به دنبال رضای حق، خادم امام رضا (ع) و خادم مردم بود و قلبش برای مردم می‌تپید. نماد دولت مردمی و خدمت بی‌فاصله به مردم بود. هیچ مانعی جلودار خدمت خالصانه وی نبود. یقیناً آثار اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی رییس‌جمهور شهید خدمت و همراهان شهیدش در دولت مردمی، در صفحه روزگار به ثبت رسیده و توشه راه بهشت برین خواهد بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با عزیزان و خانواده های شهدای معزز این مصیبت عظیم، شهادت رییس‌جمهور شهید و شهدای همراه را به محضر حضرت امام زمان (عج)، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، مسوولان عالی نظام اسلامی و عموم ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با نیکان را مسئلت دارم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فال و طالع بینی روزانه 14 خرداد