رئیس اتاق ایران: داغ شهادت رئیسی و همراهانش فراموش نخواهد شد


رئیس اتاق ایران: داغ شهادت رئیسی و همراهانش فراموش نخواهد شد

رئیس اتاق ایران به همراه اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق ایران در پیامی، شهادت رئیس‌جمهور مردمی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد را به ملت ایران و مردم غیور استان آذربایجان شرقی تسلیت و تعزیت گفتند.

رئیس اتاق ایران: داغ شهادت رئیسی و همراهانش فراموش نخواهد شد

به گزارش ایران اکونومیست، صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران به همراه اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق ایران در پیامی شهادت رئیس‌جمهوری و همراهان ایشان را به ملت ایران و مردم غیور آذربایجان شرقی که آخرین میزبان سید ابراهیم رئیسی بودند، تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت به این شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

منَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن ینتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیل

شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، غم بزرگی بر قلب ملت ایران و مردم غیور آذربایجان شرقی نشاند که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

عزیزان و بزرگوارانی که در این سانحه بدرود حیات گفتند، جملگی سرآمد بودند و فقدان ایشان ضایعه بزرگی است که جبرانش، مجاهدت بازماندگان و همکاران آنها را می‌طلبد.

ملت ایران قدردان خدمات آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و دکتر حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه دولت سیزدهم و دیگر همراهان شهید ایشان است و مردم استان آذربایجان شرقی که در این سانحه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز و آقای مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی را از دست داده‌اند، سوگوار این فقدان بزرگ هستند.

هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق ایران، این مصیبت جانگداز را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدای سانحه، مردم شهیدپرور ایران و مردم غیور آذربایجان شرقی تسلیت و تعزیت عرض کرده و علوّ درجات را برای شهدای این سانحه از خداوند متعال مسئلت دارند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خودروهای وارداتی در بازار بدون مشتری باقی ماندند