رویکردها و گام‌های بلند رئیس جمهور شهید در مسیر خدمتگزاری ادامه دارد


وزیر نیرو با در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، نوشت: اگرچه شهادت این بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی و دیگر همراهان شهید ایشان ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت بزرگ ایران است، اما رویکردها و گام‌های بلند ایشان در مسیر خدمتگزاری ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایران اکونومیست از وزارت نیرو، علی‌اکبر محرابیان در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران، حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی، فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تیم حفاظت و تیم پرواز پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

رئیس جمهور خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در تداوم خدمتگزاری بی‌وقفه، خستگی ناپذیر و جهادی خود، در سفر به استان شهیدپرور آذربایجان شرقی به همراه وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی، فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تیم‌های حفاظت و پرواز در شب ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه السلام به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تضرع و نیایش مردم عزیز ایران اسلامی در مساجد و منازل در ساعت‌های گذشته بیانگر قدرشناسی و قدردانی ایشان از مردانی است که خالصانه و بی‌منت از جان گذشتند تا به رسالت مهم و مقدسی که همانا توفیق خدمتگزار به مردم است، بپردازند.

خادم‌الرضا، آیت‌الله رئیسی در طول حیات پربرکت خود در دولت سیزدهم، توسعه زیرساخت‌های صنعت آب و برق را در اولویت برنامه‌های دولت مردمی قرار داد و در سایه رهنمودهای داهیانه ایشان بود که اقدامات و تلاش‌های وافری در جهت رفع مشکلات مردم و تامین نیازهای ایشان در زمینه آب و برق صورت پذیرفت.

اگرچه شهادت این بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی و دیگر همراهان شهید ایشان ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت بزرگ ایران است، اما رویکردها و گام‌های بلند ایشان در مسیر خدمتگزاری به مردم توسط دیگر سربازان و هم‌سنگران ادامه خواهد یافت.

اینجانب شهادت رئیس جمهور خدمتگزار و مردمی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر شهدای این حادثه دلخراش را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله‌العالی»، ملت شریف و بزرگ ایران و خانواده معزز و معظم شهدا تسلیت عرض می‌کنم و از خدای بزرگ برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

به گزارش ایران اکونومیست، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد. حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرایی دعوت‌نشدن حسینی و عالیشاه به تیم ملی