با امیرعبداللهیان مکررا در ارتباط بودیم/ تاج: آیت‌الله رئیسی عنایت خاصی به فوتبال داشت


با امیرعبداللهیان مکررا در ارتباط بودیم/ تاج: آیت‌الله رئیسی عنایت خاصی به فوتبال داشت

رئیس فدراسیون فوتبال در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه ایشان صحبت‌هایی را در این خصوص بر زبان آورد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ساعتی بعد از اعلام خبر ناگوار شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان در یک پیام ویدئویی ضمن تسلیت به مردم ایران از برخی خدمات این عزیزان برای فوتبال کشور در سال‌های اخیر صحبت کرد.

تاج در صحبت‌های خود گفت: شهادت ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه ایشان را به مردم شهیدپرور ایران و به‌خصوص جامعه فوتبال تسلیت می‌گوید.

او ادامه داد: آقای دکتر رئیسی هرسال چندین نوبت با اعضای جامعه فوتبال ملاقات داشتند؛ به‌خصوص در امر جوانان و رسیدگی به مناطق محروم در فوتبال تاکید می‌کردند. آخرین باری که با ایشان ملاقات داشتیم چندروز پیش از اتفاق اخیر بود که بعد از کسب عنوان سومی دنیا توسط فوتبال ساحلی همراه با اعضای تیم خدمت ایشان بودیم و ما را مورد تفقد قرار دادند. هدایا و لوح تقدیری را هم به تیم اهدا کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: ایشان با توجه به گستردگی فوتبال عنایت خاصی به این فضا داشتند و شهادت ایشان را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم.

ویدئو: 333262

تاج با اشاره به روابط شهید حسین امیرعبداللهیان با فوتبالی‌ها تاکید کرد: اقای امیر عبداللهیان با مجموعه فوتبال مکررا جلساتی داشتند. تقریبا هر اعزامی داشتیم به استحضار ایشان می‌رساندیم و در همه سفارتخانه‌ها توصیه داشتند که کمک کنند. در ذهنم هست حتی برای VAR که ارتباطی هم به وزیر امور خارجه نداشت، زنگ زدند به رئیس بانک مرکزی و گفتند که آقای تاج می‌آید و همکاری کنید. آخرین بار هم چند روز قبل با آقای امیرعبداللهیان صحبت کردیم، زمانی که برای اعزام تیم فوتسال به جام ملت‌های تایلند مسائلی وجود داشت و به سفارت ایران در تایلند دستور دادند که کمال همکاری را با اعضای تیم داشته باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: دکتر رحمتی نیز در زمان تصدی سازمان خصوصی‌سازی جلسات خوبی داشتیم. زمینه واگذاری استقلال و پرسپولیس در زمان ایشان فراهم شد. با آقای آیت‌الله آل‌هاشم هم چندی قبل جلسه‌ای در تبریز داشتیم و درباره برگزاری مسابقات فوتبال در تبریز و موانعی که وجود داشت با ایشان صحبت کردیم. دستور دادند زیرساخت‌های موجود در ورزشگاه یادگار امام تبریز را برطرف کنیم تا بتوانیم از همه افراد برای تماشای مسابقات لیگ برتر و تراکتور استفاده کنیم. ایشان علاقه خاصی به فوتبال و فوتسال داشتند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم ملی کنیا به جای ایران با پاکستان و جیبوتی بازی می‌کند!