خزاعی: آیت‌الله رئیسی لحظه‌ای از عهد صادقانه خود با ملت ایران غافل نشد


رئیس سازمان سینمایی کشور در پیام تسیلتی برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه نوشت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران و سید محرومان که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، رهبری انقلاب و ملت بزرگ ایران غافل نشد.

به گزارش ایران اکونومیست، متن پیام محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در پی شهادت رئیس جمهور به شرح ذیل است:

«إِنَّا لِلَه وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در سالروز میلاد امام رئوف، روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران و سید محرومان که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، رهبری انقلاب و ملت بزرگ ایران غافل نشد و مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست.

این ضایعه اسفبار مایه‌تألم اصحاب فرهنگ و هنر همچون دیگر اقشار جامعه که به شخصیت وارسته، اخلاص، صفای باطن و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند، گردید.

همراه با ملت سوگوار ایران اسلامی، جامعه هنری و خانواده سینما نیز، عزادار و سوگوار کوچ زودهنگام این مجاهد خستگی‌ناپذیر و عاشق فرهنگ و هنر شد.

عروج جانسوز رئیس جمهور محبوب، عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه و خادمان دلسوز امت را به پیشگاه ولی عصر ارواحنا فداه و محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، و ملت قدرشناس تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان و همراهان شهیدش را از خداوند متعال مسئلت دارم.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

امام خمینی (ره) به جد اعتقاد داشت که «میزان رای ملت است»