پیام تسلیت پادشاه و ولیعهد عربستان در پی شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش


پیام تسلیت پادشاه و ولیعهد عربستان در پی شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش

اقتصادنیوز: پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی با ارسال پیام های جداگانه به «محمد مخبر» مدیر قوه مجریه شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه وی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، در پیام «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی خطاب به محمد مخبر آمده است: از خبر درگذشت جناب آقای دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش مطلع شدیم. ما این حادثه را به شما و ملت برادر ایران صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم و برای آن‌ها از خداوند متعال رحمت واسعه و مغفرت مسئلت داریم.

خبر مرتبط
علی‌اف شهادت ابراهیم رئیسی را به رهبری تسلیت گفت

اقتصادنیوز :الهام علی اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان وی را به مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

همچنین «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی نیز در پیامی جداگانه به مدیر قوه مجریه، شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش را تسلیت گفت.

در پیام بن سلمان آمده است: خبر درگذشت جناب آقای دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانشان را دریافت کردم و بابت این حادثه ناگوار، صمیمانه‌ترین تسلیت و تعزیت خویش را تقدیم کشورتان می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهم که رحمت و مغفرت واسعه خود را نصیب آن‌ها کند و آن‌ها را در بهشت خویش ساکن گرداند.

خبر مرتبط
دولت یمن شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت

اقتصادنیوز: دولت پیشبرد امور یمن و مقامات این کشور در پیام های جداگانه شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و هیات همراه آنها را به مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، آیت الله آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهوری و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌ جمهور بودند که روز گذشته بر اثر سانحه هوایی به شهادت رسیدند.

خبر مرتبط
پیام تسلیت روحانی در پی شهادت ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: روحانی، رئیس جمهور سابق کشورمان در پیامی شهادت رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.

هواپیمای حامل این شهدا عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت آنان از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خیل عاشقان حضرت روح الله در مراسم بزرگداشت امام‌خمینی (ره) / حضور بیش از 350 میهمان خارجی