چگونه اینترنت رایگان دریافت کنیم؟


چگونه اینترنت رایگان دریافت کنیم؟

به مناسبت دهه کرامت، اپراتورهای مختلفی در کشور اقدام به تخصیص بسته‌های اینترنت رایگان و تخفیف‌دار برای مشترکین خود کرد‌ه‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س)، اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل و همراه اول، اقدام به ارائه بسته‌های اینترنت رایگان و تخفیف‌دار به مشترکین خود کرده‌اند. در این گزارش، به بررسی جزئیات این بسته‌ها می‌پردازیم.

همراه اول:

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد #67*100*، یک بسته ترکیبی شامل 10 ساعت مکالمه درون شبکه و 10 گیگابایت اینترنت را به قیمت 44 هزار تومان فعال کنند. این بسته از 19 تا 31 اردیبهشت 1403 فعال بوده و اعتبار آن 10 روز است.

ایرانسل:

مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد #5*، یک بسته ترکیبی شامل یک ساعت مکالمه ایرانسلی و یک گیگابایت اینترنت را به قیمت چهار هزار تومان فعال کنند. این بسته از 21 تا 31 اردیبهشت 1403 فعال بوده و اعتبار آن 10 روز است.

اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل و همراه اول، به مناسبت دهه کرامت، بسته‌های اینترنت رایگان و تخفیف‌دار به مشترکین خود ارائه می‌کنند. این بسته‌ها می‌توانند راهکاری مناسب برای رفع نیازهای اینترنتی مشترکین در این ایام باشند.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

به اشتراک گذاری


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو اعلام شد [خرداد 1403]