جای پارک رنگ خون گرفت / قتل به خاطر هیچ


جای پارک رنگ خون گرفت / قتل به خاطر هیچ

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان میانه در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو خوردگی فردی ۲۴ ساله با ضربه سلاح سرد در یکی از میدان های...

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان میانه در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو خوردگی فردی ۲۴ ساله با ضربه سلاح سرد در یکی از میدان های شهرستان، ماموران پلیس سریعا در محل حاضر شدند.

وی افزود: در حالی که ضارب متواری شده بود، مضروب نیز به بیمارستان منتقل شده اما به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ رفیعی تصریح کرد: با تشکیل پرونده‌ای با موضوع «قتل عمد» شناسایی و دستگیری قاتل ۲۳ ساله به جریان افتاده و وی در کمتر از ۳ساعت توسط پلیس شناسایی و به کلانتری دلالت داده شد.

این مقام انتظامی عدم کنترل خشم آنی را علت و انگیزه این قتل دانست و گفت: این دو جوان ۲۳ و ۲۴ ساله که هر دو سوار بر خودرو بوده و بر اثر حق تقدم عبور، بحث لفظی نموده و در ادامه درگیری فیزیکی بین آنها ، ضارب با سلاح سرد منجر به قتل می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه بیان داشت: این دو جوان اگر حتی یک درصد احتمال وقوع چنین اتفاقی را می دادند شاید حتی از منزل خود خارج نمی شدند و نکته قابل توجهی که در این قبیل اتفاقات تلخ وجود دارد اینست که اگر آلت جرمی به همراه مجرم نباشد نتیجه خشم آنی وی تا این میزان غیر قابل جبران نبود.


جای پارک رنگ خون گرفت / قتل به خاطر هیچ

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعتراف عجیب قاتلی که 8 سال از تهران فراری بود!