نامه تبریک فدراسیون فوتبال به باشگاه هوادار


نامه تبریک فدراسیون فوتبال به باشگاه هوادار

فدراسیون فوتبال در نامه‌ای دریافت مجوز ملی باشگاه هوادار را به مدیرعامل این باشگاه تبریک گفت‌.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال تکلیف باشگاه‌هایی که واجد شرایط مجوز حرفه‌ای و ملی شدند مشخص شد و باشگاه هوادار تهران که سومین فصل حضورش در لیگ را سپری می‌کند موفق به دریافت مجوز ملی برای اولین بار شد.

2024101

در خبر فدراسیون در مورد باشگاه‌هایی که مجوز ملی را دریافت کردند آمده است: "باشگاه‌های پیکان، شمس آذر قزوین، نساجی مازندران و هوادار با توجه به نقص مدارک بارگذاری شده در یک یا چند معیار الزامی A، حائز شرایط دریافت مجوز AFC Champions League Elite (ACLE) تشخیص داده نشدند. اما براساس آیین‌نامه مجوز باشگاهی؛ این باشگاه‌ها شایسته دریافت مجوز ایران (Pro) با جریمه هستند. با توجه به عدم کفایت مدارک و مستندات در برخی معیارهای A وB، این باشگاه‌ها برای تعیین میزان و نوع جرایم انضباطی مرتبط با مجوز به کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع می‌شود."

فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای دریافت مجوز ملی را که یک مرحله قبل از مجوز حرفه‌ای است به باشگاه هوادار تبریک گفت و مشابه این نامه برای باشگاه‌های پیکان، شمس آذر و نساجی نیز ارسال شده است. زمانی اهمیت دریافت مجوز ملی برای این ۴ باشگاه بیشتر می‌شود که بدانیم پنج باشگاه‌ لیگ برتری ذوب آهن، مس رفسنجان، استقلال خوزستان، نفت آبادان و ملوان از دریافت مجوز ملی جا ماندند و باید نقص مدارک خود را در مسیر حرفه‌ای‌سازی برطرف کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟